• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Noen flittige travere..

Egenes

ScanFlyer Gold
Fant noen gamle bilder i arkivet, så tok jeg noen av de og redigerte og tenkte - pokker heller, hvorfor ikke?

sas2.jpg

sas.jpg

RIAT09770.jpg

L-1011.jpg

DHC.jpg

Tips, kritikk og andre kjekke ting tas egentlig med takk!

Bilde nr 2 og 3 likte jeg best! 2ern på grunn av cockpit som "ramme" i bildet og 3ern er vel selvforklarende

Tusen takk! Da bilde 3. ble tatt var det en helsikkes regnskur. Motivet er forøvrig en RNZAF 757-200!

Såpass. På RIAT så dere etter hva jeg har forstått NZ7572. Den maskinen har jeg fått ta i nærmere øyensyn fra innsiden. Men det fikk dere vel på RIAT også? ;)

Nope, den var kun i flying programet. Desverre. Dog så vi den stod på andre siden av flyplassen.
Kunne ta bla. flere hercer, B200, AWACS, C-17, KC-10 (hvis du var kvinnelig :lol: ) og litt forskellige mindre fly og helis i nærmere øyesyn ;)

Back