Noen bilder fra TRF...

LN-WDA mellomlandet på TRF for crewbytte og mer fuel på sin vei fra EXT til BOO...

Attachments

• P5060055.jpg
    P5060055.jpg
    150.3 KB · Views: 459
  • Untitled-4.jpg
    Untitled-4.jpg
    77.6 KB · Views: 459
  • P5060009.jpg
    P5060009.jpg
    97.4 KB · Views: 457
  • P5060087.jpg
    P5060087.jpg
    116.8 KB · Views: 450
  • Untitled-3.jpg
    Untitled-3.jpg
    65.6 KB · Views: 421
  • Untitled-2.jpg
    Untitled-2.jpg
    65.7 KB · Views: 132
  • Untitled-1.jpg
    Untitled-1.jpg
    68.1 KB · Views: 127
Flotte bilder fra TRF som vanlig dette Kenneth. Har vært noen nydelige dager her i sør nå.

Ikke fått snappet noen bilder av meg i PWAen? Har flydd 27 timer på en uke nå, så har vært noen timer på Torp i det siste.

Kos deg videre i sommervarmen da :)

Flotte bilder fra TRF som vanlig dette Kenneth. Har vært noen nydelige dager her i sør nå.

Ikke fått snappet noen bilder av meg i PWAen? Har flydd 27 timer på en uke nå, så har vært noen timer på Torp i det siste.

Kos deg videre i sommervarmen da :)

Har sett mye til PWA'en jo, men har jo ikke rutetidene dine, så jeg er aldri skuddklar når den kommer... ^_^

Koser meg nå ja.. Jobbet i hele formiddag, og ettermiddagen har gått med til å støpe nytt instrumentpanel til LN-YJF... ...i karbon selvsagt... :rolleyes:

Godt å se WF Q400 på vingene igjen :) Flotte bilder Kenneth :up:

Kartago ble ødelagt og WF får Q400 tilbake. Bare trist at "Svenskene på hovedkontoret" fikk ødelegge for oss. Sitter på Norge i Bergen og gleder meg til turen over fjellet. Skal bli bra å få tilbake "sportsbil" og 35 min fra Vestlandet til "Gull kysten". Til SAS: Se og lær !:nor

Høres bra ut Kenneth. Det er Jarlsberg du holder til med vidunderet, stemmer?

Jeg så en SAS 737 i dag, som tok av fra RWY 18. Vet du hvorfor den var innom?

Kan jo svare deg jeg Martin, kanskje jeg til og med har rett. Tipper du så LN-RCZ på tur til/fra Split (SPU)

Back