Noen bilder fra TOS i dag

Du vet da WIF, dem kan plutselig finne på å male om flyan sine!

huske med SAS her da LN-RRL fekk Winglets, plutselig da æ så den så hadde den fått både Winglets å mer til! Ikkje alt som blir sagt hehe!

hva mere har den fått da? Blei nysgjerrig her jeg :)

hvis du tenker på den der 10 years 1997 - 2007 så kom den på før Wingletene kom :) og pr 10 may 09 har den enda Eyebrows :)

Der ser du kor mye man klare å følge me, e så mange fly med Star Alliance dekor, å med winglets så mulig der jeg har tatt feil hehe

Der ser du kor mye man klare å følge me, e så mange fly med Star Alliance dekor, å med winglets så mulig der jeg har tatt feil hehe
Kjenner kun til ett B737 (i Norge ihvertfall) i *A-farger. Har det kommet fler? Hos Sas vel å merke...

Hvor lenge har WF malt motorene grønne på -103? Pleide ikke de å være hvite før, i motsetning til på -300 og -400? Klager ikke altså, synes det er penere og mer konsekvent med grønne motorer på alle maskinene.

Det er som man ser av bildene også en del som ikke har helt grønne motorer, de har noen hvite deksler her og der. Motsatt også, det er noen med hvite motorer som har noen grønne deksler...

Dem begynte plutselig med det :) Trur det var LN-WFP som fikk grønne motorer først, er en del -100 som blir rundt med hvite motorer da :) LN-WFC flyr rundt som en lappeteppe igrunnen og ser overhodet ikke ut :)

Så har vi jo LN-WIT, den er jo helt hvit bare med widerøe stickers på, eller er den malt om nå i hele WIF farger?

LN-WFD er jo også helhvit med stickers slik som de innleide Q400 flyene som kjent også er.

WIT er fortsatt hvit. Det ligger jo i navnet :)

For å pirke WIT er ikke navnet men reg'en. Men derimot så har jo LN-ILS ("Nils"!) fått navn. Den heter nå "Ulstein". Vet ikke hvor lenge siden den fikk navnet, men tror ikke det er så veldig lenge siden.

hvis du tenker på den der 10 years 1997 - 2007 så kom den på før Wingletene kom :) og pr 10 may 09 har den enda Eyebrows :)

LN-RRL var på besøk i går 14/6 og da var eyebrowsene borte. Teksten bak var fortsatt tilstede. :)

Back