Noen bilder fra Torp

viking1965

ScanFlyer Silver
Hadde noen få timer å slå i hjel på lørdag før ferden gikk videre til Brunstad Konferansesenter.
Aldri spottet på Torp før,men fikk et flott tips av Lufthavnvakta om hvor det var greit å stå.

Dagens dåp fra Torp
_DSC3596_web.jpg

_DSC3604_web.jpg

_DSC3609.jpg

_DSC3836_web.jpg

_DSC3827_web.jpg

_DSC3770_web2.jpg

Mitt første Wizz Air
_DSC3737_web.jpg

Årets mest minimalistiske bilde:lol:
_DSC3662_web.jpg

Det var tøft at du ble døpt fordi du spottet på Torp......
Ryktet går føre deg,hehe.

Flotte bilder!

Vidar

Fine bilder, trodde ikke du kunne komme deg så langt sør for vollen :colgate:
har du mer fra Torp ??

Torben

Virker`n ennå? Hjalp vel å stikke inn nye AAA-batterier og surre den fast med gaffateip :colgate: Men du skal ha for at du greier å trylle frem godbitene. Ps, selg det siste bilde til Høstutstillingen så kan du også kjøpe deg et godt møblert hus aka Canon.

Det begynner å bli levelig på OSL så vi får ta en dag sammen med de andre om det skulle by på interesse for det.

Sjelden jeg kommenterer bilder, men stor ære for det siste der. Knallbra! Hadde gjort seg på stueveggen min!

LN PLH Cessna 182 er et MEGET fint fly. Ble kjøpt av (et andelslag) 6 entusiaster i Sandefjord Motorflyklubb for et par år siden etter å ha stått til salgs på Notodden i lengere tid. Disse guttene koser seg med dette flyet.

Unnskyld "Viking1965", men jeg klarte ikke å la være å "rote" litt med det fine bildet ditt av LN-PLH... Jeg lurte på hvordan LN-PLH ville se ut;

LN-PLH-002-1024.jpg

...med opptrekkbart understell, med vingestag...

LN-PLH-003-1024.jpg

...med opptrekkbart understell, uten vingestag...

Håper du tilgir meg...

Steinar
http://www.seabee.info

Unnskyld "Viking1965", men jeg klarte ikke å la være å "rote" litt med det fine bildet ditt av LN-PLH... Jeg lurte på hvordan LN-PLH ville se ut;

LN-PLH-002-1024.jpg

...med opptrekkbart understell, med vingestag...

LN-PLH-003-1024.jpg

...med opptrekkbart understell, uten vingestag...

Håper du tilgir meg...

Steinar
http://www.seabee.info

Ok da. Siden resultatet ble så bra bra som dette,er det enkelt å tilgi deg:lol:

Takk forøvrig for kommentarer.

Back