Noen bilder fra Torp igår...

Noen bilder fra Torp igår...

Noen faste, noen besøkende, noen gjesteopptredener, og ikke minst en sånn som begge motorene stopper på når man tar inn hjula... :rolleyes:

Stygg sak det der, både det problemet og utseendet på flyet...:D

Attachments

• 01.jpg
    01.jpg
    128.9 KB · Views: 482
  • 02.jpg
    02.jpg
    120.9 KB · Views: 470
  • 03.jpg
    03.jpg
    117.9 KB · Views: 445
  • 04.jpg
    04.jpg
    59.4 KB · Views: 419
  • 05.jpg
    05.jpg
    82.6 KB · Views: 430
  • 06.jpg
    06.jpg
    88.9 KB · Views: 131
  • 07.jpg
    07.jpg
    126.6 KB · Views: 174
  • 08.jpg
    08.jpg
    110.9 KB · Views: 166
  • 09.jpg
    09.jpg
    113.6 KB · Views: 150
  • 10.jpg
    10.jpg
    55.9 KB · Views: 134
  • 11.jpg
    11.jpg
    106.5 KB · Views: 171
  • 12.jpg
    12.jpg
    105.9 KB · Views: 165
  • 13.jpg
    13.jpg
    98.3 KB · Views: 126
  • 14.jpg
    14.jpg
    110.1 KB · Views: 116
  • 15.jpg
    15.jpg
    105.5 KB · Views: 116
  • 16.jpg
    16.jpg
    143.8 KB · Views: 113
Re: Noen bilder fra Torp igår...

og ikke minst en sånn som begge motorene stopper på når man tar inn hjula... :rolleyes:
Åh? Har det vært 777 på Torp? ;)
Fine bilder, synes ikke Twin Star ser så ille ut faktisk, ikke minst med hjula oppe, men det er jo en smakssak. Fine vinger, heller mindre fin hale.

Twin Star ser rett og slett ut som et monster, uansett hvilken ende man begynner i... ...men verst av alt er de cowlingene... ...og nesa... ...og halen...

Jeg vet ikke engang hvor jeg skal begynne å sammenligne de med noe...

Twin Star ser rett og slett ut som et monster, uansett hvilken ende man begynner i... ...men verst av alt er de cowlingene... ...og nesa... ...og halen...

Jeg vet ikke engang hvor jeg skal begynne å sammenligne de med noe...

Må si meg enig med KennethGS her. En mindre pen maskin. På lik linje med Jaribu maskiner (noen ihvertfall)

*Kremt* Jabiru heter skapningen, som fuglen... Eneste grunnen til at jeg kommenterer det er fordi det sitter en Jabiru(!) 2200A inni cowlingen på mitt eget fly... :rolleyes:

Utseendemessig synes jeg igrunn Jabiruene er fine, men cockpit virker som om den er designet for asiater, ikke vikinger.. ^_^

men cockpit virker som om den er designet for asiater, ikke vikinger.. ^_^

Skal det være mikrofly, så skal det være mikrofly :p

Jada, jada, jeg vet at ikke alle Jabiru blir sertifisert som mikro.

Synes fortsatt ikke Twin Star er så ille. Cowlingene ser jo tøffe ut, særlig med lakkering i sølv og metall rundt inntakene, nesten ut som om den har små turbiner. Mitt største ankepunkt er fortsatt halen. Nesa gir assosiasjoner til en Albatross, den ekte fuglen. Det er ihvertfall positivt at noen forsøker noe nytt.

Jeg DIGGER Twin Star'en jeg da, synes den er smekker, spesiellt i luften med hjulene inne....

Men Kenneth, hvor blir det av tegningen du skulle fikse et bilde av, helt tilbake fra i fjor høst a? :)

Flotte bilder fra Torp :up: Fløy den fokkern for KLM eller?

Fint å se at du har fått med deg NAB'en også!
Får håpe at den fortsatt står der etter dagens storm..

TerjeR: Hehe.. Du kan så si...

ENTO 311520Z 17033G51KT 4600 -RA BR OVC008 03/02 Q0982

Knekke ringte meg rundt den tiden, og ba om velsignelse til å nekte å de-ice fordi Beta'ene er begrenset til 39 kts... :p

Morten: Det står på huskelappen min! ...om jeg nå bare kunne finne den forbanna lappen så...:rolleyes:

Skal få fikset det ASAP!!

Flotte bilder fra Torp, spesielt når min favoritt LN-OSI er med på dem :up:

og ikke minst en sånn som begge motorene stopper på når man tar inn hjula... :rolleyes:

Jeg traff faktisk en i dag som opplevde å miste begge motorene i nettopp en DA42. Først hadde den ene stoppet og senere på kort finale sa den andre også takk for seg. Siden den har såpass med seilflyvinger som den har var det ikke noe problem å gli fram til banen. Men moro var det ikke..

Back