C cjobakk ScanFlyer Blue 14 Jun 2009 #1 Her er noen bilder jeg tok på Torp 07.06. Håper de faller i smak.
Fly high ScanFlyer Gold 14 Jun 2009 #3 Så fint at du fikk med gode, gamle BGE'en da! Det var flere fine bilder der, og bra at Torp er representert.
Så fint at du fikk med gode, gamle BGE'en da! Det var flere fine bilder der, og bra at Torp er representert.
Even92LN ScanFlyer Gold 14 Jun 2009 #4 Ahh, torp er en nyydelig flyplass Mulig det blir en tur til helgen. Hytte på Nøtterøy. Uansett, flotte bilder i nydelig kveldslys! Skikkelige sommerbilder
Ahh, torp er en nyydelig flyplass Mulig det blir en tur til helgen. Hytte på Nøtterøy. Uansett, flotte bilder i nydelig kveldslys! Skikkelige sommerbilder
Halvorsn ScanFlyer Molded 15 Jun 2009 #5 flotte bilder i nydelig lys! finnes det noe side for spottersteder på ENTO?
C cjobakk ScanFlyer Blue 15 Jun 2009 #7 Halvorsn said: flotte bilder i nydelig lys! finnes det noe side for spottersteder på ENTO? Click to expand... Kan alltids lage en oversikt over de stedene jeg vet om. Så kan det sikkert legges til flere lure steder som andre vet om også.
Halvorsn said: flotte bilder i nydelig lys! finnes det noe side for spottersteder på ENTO? Click to expand... Kan alltids lage en oversikt over de stedene jeg vet om. Så kan det sikkert legges til flere lure steder som andre vet om også.
C cjobakk ScanFlyer Blue 15 Jun 2009 #9 Halvorsn said: flotte bilder i nydelig lys! finnes det noe side for spottersteder på ENTO? Click to expand... Kan alltids lage en oversikt over de stedene jeg vet om. Så kan det sikkert legges til flere lure steder som andre vet om også.
Halvorsn said: flotte bilder i nydelig lys! finnes det noe side for spottersteder på ENTO? Click to expand... Kan alltids lage en oversikt over de stedene jeg vet om. Så kan det sikkert legges til flere lure steder som andre vet om også.
Halvorsn ScanFlyer Molded 15 Jun 2009 #10 Tusen hjertens! Tenker på å kanskje dra en liten tur innom på lørdag eller søndag (kommer fra Kragerø). på PM vær så snill?
Tusen hjertens! Tenker på å kanskje dra en liten tur innom på lørdag eller søndag (kommer fra Kragerø). på PM vær så snill?