P PH-BXV Newcomer 6 Nov 2007 #1 Tok noen bilder av Antonov An-124 Ruslan som stod på sola i kveldingen. kvaliteten på bildene er vel så som så, bare litt synd at den stod med halen mot meg. Attachments DSC_0902.jpg 126.8 KB · Views: 116 DSC_0903.jpg 108.7 KB · Views: 99 DSC_0909.jpg 131.6 KB · Views: 97
Tok noen bilder av Antonov An-124 Ruslan som stod på sola i kveldingen. kvaliteten på bildene er vel så som så, bare litt synd at den stod med halen mot meg.
Lennart ScanFlyer Rusty 7 Nov 2007 #2 Bra jobbet Morten greit at vi har fått den "prekestolen" Så kan vi jo bruke stativ oppå der også
sirpjalle ScanFlyer Mile High Club 7 Nov 2007 #3 Så ganske vått ut. Regna det akkurat da eller var du flaksen med at det var opphold akkurat da.....:question: Uansett, bra jobba!
Så ganske vått ut. Regna det akkurat da eller var du flaksen med at det var opphold akkurat da.....:question: Uansett, bra jobba!
P PH-BXV Newcomer 8 Nov 2007 #4 sirpjalle said: Så ganske vått ut. Regna det akkurat da eller var du flaksen med at det var opphold akkurat da.....:question: QUOTE] Nei, jeg var ikke så heldig nei. Det regnet og blåste litt kan du sei:lol: Click to expand...
sirpjalle said: Så ganske vått ut. Regna det akkurat da eller var du flaksen med at det var opphold akkurat da.....:question: QUOTE] Nei, jeg var ikke så heldig nei. Det regnet og blåste litt kan du sei:lol: Click to expand...
P PH-BXV Newcomer 8 Nov 2007 #5 Leorim said: Bra jobbet Morten greit at vi har fått den "prekestolen" Så kan vi jo bruke stativ oppå der også Click to expand... Takk Lennart, "prekestolen" e ein fine plass til ta bilder fra, bare synd at det kan bli litt trangt til tider
Leorim said: Bra jobbet Morten greit at vi har fått den "prekestolen" Så kan vi jo bruke stativ oppå der også Click to expand... Takk Lennart, "prekestolen" e ein fine plass til ta bilder fra, bare synd at det kan bli litt trangt til tider
sirpjalle ScanFlyer Mile High Club 8 Nov 2007 #6 Men et bilde sier mer enn tusen ord, så da er det vel ikke så ille at det er trangt om saligheten ^_^
Men et bilde sier mer enn tusen ord, så da er det vel ikke så ille at det er trangt om saligheten ^_^