Bizflyer FinalCall.travel/no Medlem 7 Jan 2009 #21 Re: Noen bilder fra OSL lørdag 3/1-09 Flotte bilder ja! Jeg antar at du har stått innenfor gjerdene for å få tatt slike bilder?? Hvor sterk zoom hadde du for å ta det EK 380 bildet? 500? BF:cool2
Re: Noen bilder fra OSL lørdag 3/1-09 Flotte bilder ja! Jeg antar at du har stått innenfor gjerdene for å få tatt slike bilder?? Hvor sterk zoom hadde du for å ta det EK 380 bildet? 500? BF:cool2
Airbus 330 ScanFlyer Dusty Medlem 7 Jan 2009 #22 Re: Noen bilder fra OSL lørdag 3/1-09 Bizflyer said: Flotte bilder ja! Jeg antar at du har stått innenfor gjerdene for å få tatt slike bilder?? Hvor sterk zoom hadde du for å ta det EK 380 bildet? 500? BF:cool2 Click to expand... Neida, står nok på utsiden av gjerdet. Har ikke adgang til innsiden. Og EK 380 bildet er tatt på 500mm.
Re: Noen bilder fra OSL lørdag 3/1-09 Bizflyer said: Flotte bilder ja! Jeg antar at du har stått innenfor gjerdene for å få tatt slike bilder?? Hvor sterk zoom hadde du for å ta det EK 380 bildet? 500? BF:cool2 Click to expand... Neida, står nok på utsiden av gjerdet. Har ikke adgang til innsiden. Og EK 380 bildet er tatt på 500mm.
L learjet oversheriffmester Medlem 7 Jan 2009 #23 Re: Noen bilder fra OSL lørdag 3/1-09 Stemmer at Menzies ikke kan tilby deice på OSL. Det er vel bare SGS og NordicAero som bedriver slikt hos oss. S
Re: Noen bilder fra OSL lørdag 3/1-09 Stemmer at Menzies ikke kan tilby deice på OSL. Det er vel bare SGS og NordicAero som bedriver slikt hos oss. S
L litt-amatør ScanFlyer Gold Medlem 7 Jan 2009 #24 Re: Noen bilder fra OSL lørdag 3/1-09 Dette var virkelig flotte bilder, så dem først nå. Virket utrolig skarpe på meg. De to første DY- maskinene og bildet av CO forfra var strålende. Takk for at du la dem ut.
Re: Noen bilder fra OSL lørdag 3/1-09 Dette var virkelig flotte bilder, så dem først nå. Virket utrolig skarpe på meg. De to første DY- maskinene og bildet av CO forfra var strålende. Takk for at du la dem ut.