• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Noen bilder fra OSL 30/06

LCH78

www.lch78.net
Medlem
Vedlagt følger noen bilder fra OSL tatt den 30/06. Fikk rom i 6 etasje på SAS Hotellet og denne gangen med utsikt mot flyside :)

Klarer noen å finne ut hvilket rom jeg hadde? :)

osl1.jpg

En buss fra Frankrike:

osl8.jpg

og et par andre fra vinduet på hotellrommet:

osl2.jpg

osl3.jpg

osl4.jpg

osl5.jpg

osl6.jpg

osl7.jpg

LN-KKO blir cleanet og tømt for bagasje:

osl9.jpg

LN-KKM:

osl10.jpg

Close-up av Thor Heyerdahl:

osl11.jpg

Henrik Ibsen:

osl12.jpg

osl13.jpg

ja dette var jo vakkert! :) Du hadde vel rommet med sengetøy i vindu! Du måtte vel sove der du?? :D

Bra bilder dette :)

Du hadde vel det rommet der vinduet står åpent. For å få bilder uten å måtte ta igjennom glasset.

Vedlagt følger noen bilder fra OSL tatt den 30/06. Fikk rom i 6 etasje på SAS Hotellet og denne gangen med utsikt mot flyside :)
Klarer noen å finne ut hvilket rom jeg hadde? :)

Skavvisee..

Jeg antar at du har gjort et eller annet for å "kjenne igjen" rommet, og to av rommene er "gjennkjennbare", et med åpent vindu, og et med sengetøy i vinduet.

Du skriver også at du bor i 6. etasje. På hotellets nettsider finner jeg følgende info:

Hotellet tilbyr 503 lydisolerte værelser fordelt på 5 etasjer.

Vi går ut i fra at de ikke har noen rom på bakkeplan, og dermed har 6 etasjer totalt. LCH78 bodde dermed i øverste etasje, og han har rommet med åpent vindu.

(Lite å gjøre på jobben, ja.. Gikk nesten bort og dobbeltsjekket antall etasjer ^_^)

Back