Noen bilder fra min ungdom

Lennart

ScanFlyer Rusty
På den tiden brydde jeg meg lite om cropping, nese/hale som mangler
Men fikk da noen bilder på film

Attachments

• OY-APY.jpg
    OY-APY.jpg
    86.7 KB · Views: 1,045
  • N31023.jpg
    N31023.jpg
    110.3 KB · Views: 475
  • D-ABYU.jpg
    D-ABYU.jpg
    107.1 KB · Views: 489
  • CCCP-86514.jpg
    CCCP-86514.jpg
    63.6 KB · Views: 499
  • ln-mof.jpg
    ln-mof.jpg
    79.7 KB · Views: 550
  • se-dfe.jpg
    se-dfe.jpg
    115.2 KB · Views: 1,001
  • SE-DDU.jpg
    SE-DDU.jpg
    105.2 KB · Views: 1,021
  • OY-KTGED.jpg
    OY-KTGED.jpg
    104.3 KB · Views: 1,031
  • N4501Q.jpg
    N4501Q.jpg
    82.6 KB · Views: 1,037
Herlig Lennarrt !

Mye fint der ja ! -Synd at Flesland var litt vanskelig å få tatt bilder på tidligere.....
-Da måtte vi jo ligge lavt i buskene da.... hehe ...

-Ser gjerne mer av dette !:clap

Kjekt at bildene faller ismak, men husk dette er de beste bildene
Hvis jeg hadde vist frem de dårligste, så burde eg gravd meg ned, haha
Eg tror at mitt linseutstyr var temmelig dårlig utrustet på den tiden, max 80mm eller noe

Legger til 2 fra BGO

Attachments

• Air Liberte MD-80 F-GHEI.jpg
    Air Liberte MD-80 F-GHEI.jpg
    101.3 KB · Views: 276
Kjempeflott !! :clap :wink

-Air Liberte var jo en gjenganger !
-Den andre 737-200 har eg derimot aldri sett her ....!

Mer ! -Mer ! ;)

Se her ja! Jeg har fått opp øynene for slike "retrobilder" fra luftfarten! Tror jeg gikk glipp av noe som kun har vært på ENFB en gang! (Og da på toppen av ... et parkeringshus som lå ved den ene baneenden (sørsiden av en baneende?) og utenfor terminalene).

Artig å se.
De bildene, både motivmessig og kvalitetsmessig fra CPH, ligner veldig på tilsvarende jeg har selv ^_^

VC-10

Knallbilder :clap :clap :rolleyes:

Dette sier hvor bra kameraene egentlig var for 10-20 år siden, før den digitale verden kom for maks 10 år siden.

Jan

Originally posted by ATC-flyradar

Knallbilder :clap :clap :rolleyes:

Dette sier hvor bra kameraene egentlig var for 10-20 år siden, før den digitale verden kom for maks 10 år siden.

Jan

Når det gjelder kvalitet på bilder så er det vel vel så mye personen bak kameraet som legger begrensninger på kvaliteten. Med riktig komposisjon og motiv kan man få til veldig mye bra med selv svært enkle kamera (f.eks. et brukbart mobilkamera). Selv har jeg et gammelt Nikon-kamera, og jeg tror ikke bildene mine ville blitt noe vesentlig bedre med et digitalkamera, men når det gjelder fremkalling/bildebehandling så blir selvsagt ting mye enklere.

Artig tilbakeblikk, Leorim, kom gjerne med mer!

Jeg er strengt tatt for ung til å huske noe særlig DC-8, men DC-10 var det helt store i min barndom - godt hjulpet av min (den gang SAS-ansatte) far som hauset Diesel-10'ern opp som det beste flyet i verden - nest etter DC-9! Det fantes intet bedre inne i hodet mitt da, og følelsen for MD'er har ikke endret seg...^_^

Back