Noen bilder fra min ungdom

Lennart

ScanFlyer Rusty
Gamle fotos overført med min nyinnkøpte Canon scanner
Flere bilder kommer etterhvert :D
 

Attachments

  • 2bus.jpg
    2bus.jpg
    115.9 KB · Views: 596
  • Aeroflot Il-86 CCCP-86066.jpg
    Aeroflot Il-86 CCCP-86066.jpg
    106.6 KB · Views: 586
  • BA B757 G-BIKH.jpg
    BA B757 G-BIKH.jpg
    108 KB · Views: 571
  • f-gdjk.jpg
    f-gdjk.jpg
    119.2 KB · Views: 565
  • German Cargo.jpg
    German Cargo.jpg
    96 KB · Views: 545
  • klm A310 PH-AGA.jpg
    klm A310 PH-AGA.jpg
    86.5 KB · Views: 264
  • Malaysia DC-10.jpg
    Malaysia DC-10.jpg
    112.2 KB · Views: 255
  • se-dkp.jpg
    se-dkp.jpg
    124.2 KB · Views: 306
I det siste har jeg fått interesse for eldre bilder og dette passet ganske godt i kategorien :)
 
Morsomt med gamle bilder. Ante ikke at Malaysia air hadde DC-10 eller at KLM hadde Airbus A-310.
 
Morsomt!
Jeg gjetter:
Bilde 1 SE-DKP på Kastrup mens den fløy langruter, dvs seinest 1992.
Bilde 2 LN-BRC ny og N891FS "gammel", FBU 1991 eller 1990
Bilde 3 CCCP-86066 på FRA seienst 1991
Bilde 4 G-BIKH ? SVG? seinest 1986/87
Bilde 5 LAM på FRA
Bilde 6 German Cargo DC-8-73F på FRA, ca 1992?
Bilde 7 KLM PH-AGA CPH 1990 ??
Bilde 8 MAS DC-10 på FRA samtidig som Aeroflot er fotografert, jfr bilde 3.

Understreker at dette er gjetning, men det er også svært morsomt, synes jeg.
Takk for godbitene, bruk scanneren flittig!
 
veldig flotte bilder:clap

hvor lenge/ofte fløy BA med 757 til SVG. Fløy de ikke også med en miks av B737 en stund og BAC 1-11?? (om jeg ikke tar feil):rolleyes:

noen som vett grunnen til at BA la ned ruten til SVG i 1997:( :( ??
 
Originally posted by Fellowship

Morsomt!
Jeg gjetter:
Bilde 1 SE-DKP på Kastrup mens den fløy langruter, dvs seinest 1992.
Bilde 2 LN-BRC ny og N891FS "gammel", FBU 1991 eller 1990
Bilde 3 CCCP-86066 på FRA seienst 1991
Bilde 4 G-BIKH ? SVG? seinest 1986/87
Bilde 5 LAM på FRA
Bilde 6 German Cargo DC-8-73F på FRA, ca 1992?
Bilde 7 KLM PH-AGA CPH 1990 ??
Bilde 8 MAS DC-10 på FRA samtidig som Aeroflot er fotografert, jfr bilde 3.

Understreker at dette er gjetning, men det er også svært morsomt, synes jeg.
Takk for godbitene, bruk scanneren flittig!

Bilde 1 CPH 14 juli 1990
Bilde 2 FBU 13 juli 1990
Bilde 3 FRA 12 mai 1990
Bilde 4 har eg ingen dato på
Bilde 5 mener eg eg såg på cph 13 mai 1990
Bilde 6 FRA 12 mai 1990
Bilde 7 har eg heller ingen eksakt dato på
Bilde 8 samme som bilde 3

flere bilder kommer :clap
 
Originally posted by LTH

SAS Boeing 767-200! Det var vel bare 2 stk. av dem...:)

Det stemmer. De to flyene SAS hadde var nevnte Sigrid Viking og Freydis Viking. Sigrid var i SAS fra 1/6-90 til 21/9-93. Freydis kom til SAS 12/5-90 og forsvant fra SAS omtrent samtidig som Sigrid (29/9-93). Freydis ble "solgt" til Baltia Airlines i 1992 men et eller annet skar seg slik at den kom tilbake igjen.
 
SAS Boeing 767-200! Det var vel bare 2 stk. av dem...:)
Ja det er rigtigt.....
SEDKP og LNRCC.....Mig bekendt var planen at bruge den direkte CPH-SIN og CPH-SAO....Gik vist lidt i vasken...begge ruter var ikke aktive i mange år...
Flyene....endte op i Sydamerika og Mexico....
SEDKP endte først hos TransBrasil som PT-TAI og siden hos AeroMexico som XATOJ
LNRCC kom også til TransBrasil som PTTAJ og siden hos Aeromexico som XATNS....er nu hos Avianca som N728CG

Hilsen
Ole
 
kom gjerne med mere, Lennart!!
Hva slags scanner har du kjøpt?
 
Back
Top