Noen bilder fra en flyplass i nord (atter en gang)

LCH78

www.lch78.net
Medlem
Har også hatt kameraet med meg på jobb i går og i dag. Og her er fangsten :) (dagens bilder er nederst i tråden):

lnwig021.jpg

lnwid021.jpg

lnwid022.jpg

lnwid023.jpg

lnwid024.jpg

lnwid025.jpg

lnabz021.jpg

lnabz022.jpg

lnwim021.jpg

lnwim022.jpg

lnwim023.jpg

lnwim024.jpg

lnwim034.jpg

lnwim035.jpg

lnwig031.jpg

lnmof031.jpg

lnmof032.jpg

lnmof033.jpg

lnwim031.jpg

lnwim032.jpg

lnwim033.jpg

Flotte bilder fra nord. Vær og lysforhold gir en spesiell effekt på bildene dine , men slik er jo hverdagen og da blir bildene best.
Det trenger ikke være bilder fra store internasjonale lufthavner for at det skal være eksotiske bilder. Vi har nok å ta av her i landet også.
Fortsett å ta bilder.

Da er det ikke et snev av tvil lenger (og det har det vel egentlig aldri vært heller...) : det blir ikke bedre enn det der!!! Bilder fra nord, og kanskje spesiellt WF, er alltid velkommen... Ser fram til neste serie:D

Jeg ser du ofte har denne Navajo'en på besøk? Hvem bruker den der oppe? Flyr den rute? Charter?

:question:

Originally posted by ENGM RAMP

Jeg ser du ofte har denne Navajo'en på besøk? Hvem bruker den der oppe? Flyr den rute? Charter?

Trur den flyr Charter. Er her oppe engang i uka sånn ca :)

Originally posted by Desk pilot

Fine bilder. Har du noen bilder fra Kirkenes også?

har ikke det, er igrunnen veldig lite på den sia av fjorden (eller gale sida som vi kaller den ;))

Originally posted by ENGM RAMP

Den Navajo'en bor her i Tromsø og tilhører Fly Taxi Nord A/S.
http://www.flytaxinord.no/index.htm

Flotte bilder nordfra!

Holder nå på med klargjøring av bilder av det som var arbeidshesten deres på ´70 og ´80-tallet. Rett nok bare tatt i snillle værforhold på Fornebu...

Originally posted by LN-MEH
Den Navajo'en bor her i Tromsø og tilhører Fly Taxi Nord A/S.
http://www.flytaxinord.no/index.htm

Hver gang jeg leser det firmanavnet får jeg "Extra Joker Nord" assosiasjoner :lol:

Fine bilder det der ! :clap

-Har sagt det før, og sier det igjen, lyset der oppe er nydelig !

-Og bildene av WF som lander på venstre hovedhjul ja de er herlige ! -Har jo sett lignende både her og der, men ikke så mye som det ene der tror jeg ..... :rolleyes:

Back