L LN-GAB ScanFlyer Blue 10 Apr 2017 #2 Fantastisk! Noe av det beste jeg har sett.. Bilde nummer to er helt utrolig. For noen farger du har fanget - og refleksjonen foran på cowlingen er prikken over "i"-en
Fantastisk! Noe av det beste jeg har sett.. Bilde nummer to er helt utrolig. For noen farger du har fanget - og refleksjonen foran på cowlingen er prikken over "i"-en
T toftos ScanFlyer Gold 10 Apr 2017 #3 Dette var fantastisk flotte bilder Hvilket utstyr har du brukt ?
J jarud ScanFlyer Blue 11 Apr 2017 #4 toftos said: Dette var fantastisk flotte bilder Hvilket utstyr har du brukt ? Click to expand... Primært 1D mk4 og EF 100-400mm mk2.
toftos said: Dette var fantastisk flotte bilder Hvilket utstyr har du brukt ? Click to expand... Primært 1D mk4 og EF 100-400mm mk2.
R roger Rakettforskar Medlem 11 Apr 2017 #5 Fine bilde! Kvar er bilda teke? Sent fra min MotoG3 via Tapatalk
Y Yankee ScanFlyer Gold 11 Apr 2017 #6 Ny Harvard i Norge? Kjenner ikke igjen fareskjema eller registreringen.
J jarud ScanFlyer Blue 11 Apr 2017 #8 roger said: Fine bilde! Kvar er bilda teke? Sent fra min MotoG3 via Tapatalk Click to expand... Rundt Notodden og Gaustatoppen.
roger said: Fine bilde! Kvar er bilda teke? Sent fra min MotoG3 via Tapatalk Click to expand... Rundt Notodden og Gaustatoppen.
J jarud ScanFlyer Blue 11 Apr 2017 #9 roger said: Fine bilde! Kvar er bilda teke? Sent fra min MotoG3 via Tapatalk Click to expand... Yankee said: Ny Harvard i Norge? Kjenner ikke igjen fareskjema eller registreringen. Click to expand... Kom til Norge i fjor og holder til på ENNO (Notodden)
roger said: Fine bilde! Kvar er bilda teke? Sent fra min MotoG3 via Tapatalk Click to expand... Yankee said: Ny Harvard i Norge? Kjenner ikke igjen fareskjema eller registreringen. Click to expand... Kom til Norge i fjor og holder til på ENNO (Notodden)