Hvor lang tid har de forskjellige fly egentlig ekstra fuel til, jeg hadde ihvertfall en Norwegian og en KLM som drev med noen turist runder over halden/sarpsborg i cirka 40 min eller mer
ble passasjerene sittende inne i flyet, eller var det en såppas lang stopp så de fikk strekke litt på beina ?
Den Bizjeten var vel N93M, en Gulfstream IV.
Nei, det var VP-et-eller-annet.
Hvor lang tid har de forskjellige fly egentlig ekstra fuel til, jeg hadde ihvertfall en Norwegian og en KLM som drev med noen turist runder over halden/sarpsborg i cirka 40 min eller mer
Reglene er ca sånn: Fuel til destinasjon, 2 forsøk for å lande der, så fuel til alternativ flyplass pluss 45 minutter.
Og der satt TG954 kursen mot OSL igjen.
Reglene er ca sånn: Fuel til destinasjon, 2 forsøk for å lande der, så fuel til alternativ flyplass pluss 45 minutter.
Det ble sendt opp en Piper fra Kjeller som etter sigende fløy Lillestrøm, Oslo, Sylling, Oslo, Nittedal ganske lenge for å søke etter denne Mikro'en uten resultat. Det store spørsmål er vel, hvor er'n nå?
Det er mange som er berørt av dette. Folk som skulle til AMS og videre derfra. Traff nettopp en kar som som skulle til Berlevåg og må overnatte i TOS. Det er dårlig pr for luftsporten dette her.
Det kan ikke tenkes at det ikke egentlig var noe....? :drunk: er det noen flere enn det ene flyet som så dette objektet?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.