svgspotter ScanFlyer Gold 6 Jan 2010 #1 Hvordan ser resultate ut nå? Selges LN-DYA fortsatt? noen som vet om hva som blir neste modell? Eller om de skal slutte å selge modeller?
Hvordan ser resultate ut nå? Selges LN-DYA fortsatt? noen som vet om hva som blir neste modell? Eller om de skal slutte å selge modeller?
L LN-CMN ScanFlyer Silver 11 Jan 2010 #2 Skal en tur på OSL imorgen, så stikke hodet innom å se/spørre
svgspotter ScanFlyer Gold 13 Jan 2010 #4 LN-CMN said: Skal en tur på OSL imorgen, så stikke hodet innom å se/spørre Click to expand... Hei har du fått skjekket?
LN-CMN said: Skal en tur på OSL imorgen, så stikke hodet innom å se/spørre Click to expand... Hei har du fått skjekket?
rogaland10 ScanFlyer Blue 21 Jan 2010 #5 Hørte at Norwegian15 bare fikk tak i LN-DYA 1:200, var utsolgt for andre modeller tror jeg han sa Håper selvfølgelig på at de får inn modeller igjen.
Hørte at Norwegian15 bare fikk tak i LN-DYA 1:200, var utsolgt for andre modeller tror jeg han sa Håper selvfølgelig på at de får inn modeller igjen.
LN-REF ScanFlyer Gold Medlem 29 Jan 2010 #6 Var innom DY luka på OSL mandag denne uka, da var det som nevnt over bare LN-DYA i 1:200 dei hadde. Ho sa at så snart dei fekk inn nye modeller så forsvant dei ut med engang! Ho vart litt imponert når eg viste ho lista mi med atten DY modeller i forskjellige skala...
Var innom DY luka på OSL mandag denne uka, da var det som nevnt over bare LN-DYA i 1:200 dei hadde. Ho sa at så snart dei fekk inn nye modeller så forsvant dei ut med engang! Ho vart litt imponert når eg viste ho lista mi med atten DY modeller i forskjellige skala...
svgspotter ScanFlyer Gold 29 Jan 2010 #7 Fint med rapport fra DY skranken! Bare LN-DYA som selges der nå? Hva med -NOB og -NOL samt rekka med -300 modeller?
Fint med rapport fra DY skranken! Bare LN-DYA som selges der nå? Hva med -NOB og -NOL samt rekka med -300 modeller?
S. Holberg ScanFlyer Gold 29 Jan 2010 #8 LN-REF said: ...da var det som nevnt over bare LN-DYA i 1:200 dei hadde... Click to expand... Du har vel fått svar?
LN-REF said: ...da var det som nevnt over bare LN-DYA i 1:200 dei hadde... Click to expand... Du har vel fått svar?
Henshaw Galley Slave Medlem 29 Jan 2010 #10 Det var vel svaret som ble sitert, mens sindreh svarte svgspotter.