Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Originally posted by ENGM RAMP
Ja det er flott det, bevare meg vel, men forskjellen blir liksom så voldsom her synes jeg......
En Cpt som skal om bord og gjøre en jobb og som er sjekket x antall ganger, har en høy sikkerhetsklarering må nesten kle av seg før han/hun slippes igjennom.....Mens her kan altså en ung lovende flyinteressert ung mann spørre bekjente om å ta et bilde eller 2 og da er det helt ok?
Merkelig....
Originally posted by ENGM RAMP
ler, joda, jeg ser den Turbo, men du ser vel min side også?
![]()
Originally posted by catocontrol
Det var da fælt til motortrøbbel det skulle være i landet da! Oslo, Evenes og Sola. Noen flere?
:skep
Originally posted by Thomas
Mulig dere har en intern spøk, men sistemann bør gjøre noe med holdningen sin..
Originally posted by Roxman
jepp.. han jobbet i Securitas, som har ansvar for sikkerhets kontrollen på sola...
det skulle gå fint sa han. jeg synes det er bra de kan se litt bort av og til, å la en stakkers flyspotter få ta nogen bilder![]()
Originally posted by Roxman
på innland trenger man ingenting (gjelder alle flyplasser), men utland må ha bordingkort og noen plasser pass..![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.