Re: No Bieber today, or tomorrow
Jeg er absolutt IKKE en Belieber, ferdig med det

Don't deny your inner spirit.
:stir
Jeg er absolutt IKKE en Belieber, ferdig med det

Don't deny your inner spirit.
:stir
SCHIPHOL FLYPLASS (VG Nett) Like før klokken 14.30 forlot bilkortesjen til superstjerne Justin Bieber (19) hotellet han har bodd på i Nederland.
Reg er OK-KKG.
Jeg er absolutt IKKE en Belieber, ferdig med det![]()
![]()
Hvordan fant du ut det?
Magic!
Neida. For det første, så kikket jeg på ett bilde av OK-KKG som en eller annen VG dude hadde tatt i AMS etter at JB boarda.
Og for det andre er OK-KKG det eneste flyet Grossmann har..
Det meldes faktisk om at han kan ha landet på Hamar, Sola, Gardermoen, Rygge, Torp og sikkert andre steder også på forskjellige nettsteder, rykter sier også at han lander omtrent 15:30 i Oslo, vet ikke hvilken flyplass![]()
Tror ikke noen vet helt sikkert
Ellers så står det mer her: http://forum.flyprat.no/showthread.php?t=116271
Hamar er vel ikke tollflyplass? Så da har han vel ikke lov å lande der. Må man ikke lande på en såkalt tollflyplass når man kommer direkte fra utlandet?
866 meter rullebane er vel det første problemet de møter![]()
Hørte akkuratt at GROSSJET7?W fikk cleard to land på ENGM
De fleste norske flyplasser/-striper kan ta i mot fly fra utlandet bare man sender melding til Tollvesenet på forhånd (gjelder private fly hvertfall)Hamar er vel ikke tollflyplass? Så da har han vel ikke lov å lande der. Må man ikke lande på en såkalt tollflyplass når man kommer direkte fra utlandet?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.