NM Aerobatics på Eggemoen

Madman

ScanFlyer Gold
NM Aerobatics på Eggemoen

Da ble store deler av søndagen tilbragt på Eggemoen. Dette var virkelig gøy å få med seg. Sliten i nakke og øyne etter å ha myst opp mot himmelen i noen timer. Men det var det verdt.

Her er litt bilder (noen av dem er godt crop'et, men pytt pytt :p):

DSC_6162.jpg

DSC_6168.jpg

Denne var IKKE med i NM i acroflyging..

DSC_6183.jpg

DSC_6185.jpg

DSC_6189.jpg

DSC_6220.jpg

Litt vind var det da.... :D

DSC_6236.jpg

DSC_6249.jpg

DSC_6282.jpg

DSC_6290.jpg

Jaggu 2 x Extra230 ;)

DSC_6292.jpg

Dagens eneste uten motor..

Re: NM Aerobatics på Eggemoen

HERLIG!! F*** at jeg ikke var der! Halvt Hønefossing så skulle gjerne vært på lokalflyplassen... Er det NM hvert år i slutten av august? -Veldig flotte og skarpe bilder :)

Takk for at du deler herlige bilder! Masse lekkert her. Jamen godt at det sammenbrettede kartet skjulte at jeg bragte inn noe så uedelt som en One-shitty-two i dette edle selskapet! ;-) Hva gjør man, når man for en gangs skyld får lurt med Dragen og et par guttunger på flytur - da må man ty til det man har av 4-setere...

MM

Virkelig bra :D Har vert flere ganger på Eggemoen, men aldrig hadt med kamera.

MVH
Stein Olsen

Så det er derfor LN-XTR trente så mye areobatics forgje helg.. Pene bilder:)

Takk for kommentarer. Hyggelig at bildene blir satt pris på. :)

LN-XTR er vel en 300?

Det er helt riktig. Men på bildet du sikter til er det faktisk 2. Én Extra230 som har kledd på seg en annen. :colgate::p

Det er helt riktig. Men på bildet du sikter til er det faktisk 2. Én Extra230 som har kledd på seg en annen.

He, he.... :D

Fine bilder, Madman. Selv om vi holdt på å blåse bort ble det en vellykket konkurranse hvor vi fikk fløyet alt vi skulle.

He, he.... :D

Fine bilder, Madman. Selv om vi holdt på å blåse bort ble det en vellykket konkurranse hvor vi fikk fløyet alt vi skulle.

Og hvordan gikk det? Jeg måtte dessverre dra før jeg fikk med med resultatet...

Takk for kommentarer. Hyggelig at bildene blir satt pris på. :)

Det er helt riktig. Men på bildet du sikter til er det faktisk 2. Én Extra230 som har kledd på seg en annen. :colgate::p
Ah, sånn å forstå ;) My bad.

Back