Nils og Ronny

Bergern

ScanFlyer Dusty
Disse to karene har på NRK plukket ut og satt et menneskelig fokus på noen veldig interessante sosiopolitiske områder.

Ikke at jeg ønsker eller anbefaler noen å dra dit, men er det noen som har erfaringer derifra; Colombia, Rustbeltet (med feks Detroit, Pennsylvania, Michigan, Ohio som omhandles i serien) og Gaza fra de siste episodene?

Folkene de treffer virker veldig opplyste, velutdannede og engasjerte. Er dette journalistisk underverk eller er befolkningen i disse områdene så engasjerte og deltagende?

Kunne absolutt tenke meg en tur til Gaza, men da må Nils være med...

Ikke at jeg ønsker eller anbefaler noen å dra dit, men er det noen som har erfaringer derifra; Colombia, Rustbeltet (med feks Detroit, Pennsylvania, Michigan, Ohio som omhandles i serien) og Gaza fra de siste episodene?
Var i Pennsylvania for noen uker siden uten at det virket så spesielt. Har reist litt rundt i Colombia og ikke vært i Gaza, men på vestbredden bak muren. Det er klart dette er spennende steder å reise, men har også vært på mange andre spennende steder så det er veldig mye å oppleve der ute.

Back