New York-tråden

Re: New York-tråden

MLB har en app som heter Ballpark. Tror jeg kjøpte billett gjennom den. Det var i Seattle, regner med de stripete har samme.

Hva endte de med å gjøre i fjor med helikopter og transport til sentrum?

Da jeg var i New York i 2017 var jeg på helikopterisghtseeing med Flynyon. De tilbyr både doors-off og doors-on. Jeg for gikk Classic med doors-off og det var en skikkelig kul opplevelse. Opplevde dem som veldig seriøse og alle ansatte, inkludert piloten, var veldig serviceinnstilte og hyggelige.
https://www.flynyon.com/

Ang. transport bestilte vi minibuss fra NYC Limousine begge veier mellom Manhattan og EWR. Vi var 7 personer i alderen 3 til 79, så var veldig greit med forhåndsbestilt transport med plass til hele gjengen, fremfor å dele oss i flere taxier osv. Hyggelige sjåfører og Mercedes Sprinter var vel biltypen begge veier mener jeg å huske.

https://www.nyclimousine.com

Nå nærmer NY turen seg med stormskritt.noen som har lunsjanbefalinger i China-town? Ikke noe dyrt siden vi er på tur med to 11-åringer.

Også på jakt etter en diner for burger, gjerne Midtown east, men andre anbefalinger er også hyggelig. Ikke moe gastroburger til 50 dollar uten fries.

Vi skal også på baseballkamp som starter 1.30 pm ifølge billettene. Er det faktisk kampstart? Hvor lenge varer en kamp?

Vi skal også på baseballkamp som starter 1.30 pm ifølge billettene. Er det faktisk kampstart? Hvor lenge varer en kamp?

Dobbelsjekk, da det hender de endrer pga tv-sending. Men ja, ikke uvanlig.

Gjennomsnittskampen varer i år 2:38. En ny regelendring i år har kuttet dette ned med ca en halvtime, så det er litt mer 'action' enn det var tidligere.

Hvordan er dekkkvalitet etc på leiebiler i NYC om en skal kjøre i 1 cm snø og -5 grader C fra nyc til Washington DC? Er det trygt?

En ny regelendring i år har kuttet dette ned med ca en halvtime, så det er litt mer 'action' enn det var tidligere.

Hvordan er det mulig? Føler at baseball alltid har vært packed med action så det nesten er vanskelig å følge med.

Hvordan er dekkkvalitet etc på leiebiler i NYC om en skal kjøre i 1 cm snø og -5 grader C fra nyc til Washington DC? Er det trygt?

Det er gode sommerdekk og i de temperaturene du snakker om er det absolutt ikke noe problem. Vi fikk 10 cm nysnø i gaar morges og jeg maatte ut tidlig - men det var kjoert opp med de-icing veske og ikke noe problemer.

Det er saapass mye trafikk at Interstate vil vaere i værste fall høstvåt

Ingen leiebiler har vinterdekk. Og nesten ingen andre heller.

Og ikke glem vår venn fra Canada, Jack Knife - Sikh med turban, sommerdekk paa 48 + hjul 80 MPH og på tvers !!

Husker en tidlig morgen i Bellingham - på vei ned mot Seattle, Exit 261 hvor jeg ble møtt av Jack på tvers - eneste gang jeg har krysset midtrabatten av I-5, greit med Range Rover og High Level

Vi har vinterdekk på 5 biler. Det er ikke normalt, men vi komme oss på skole og jobb i uansett vær. Jeg må noen gang kjøre på jobb kl 04, og noen ganger hjem ved midnatt. I Nord Dakota nå på en ganske uplanlagt tur, og snøbyger i fart opp mot 150 kmt.

Back