New York og Ipad

LN-SUV

ScanFlyer Blue
Skal en tur til New York i høstferien,så lurer jeg på hva en Ipad koster der borte?? Siden det er så mange reiseglade medlemmer her på Scanair så har dere vel greie på slikt..

Det er mye mindre mennesker i Apple Store i Soho enn ved Central Park så ville dratt dit. Betaler du med kort kan du betale direkte til selgerne i butikk. Kvittering på e-post.

Husk å legg til mva da dette ikke er oppgitt i prisene på nett og i butikken..

Apple Store Upper West Side, Broadway - 67th st er også et bra alternativ. Kjøpte iPad der på lanseringsdagen og slapp unna de store folkemassene. Tips: Velg den butikken som er nermest hotellet ditt, så slipper du å drasse rundt på den i hele New York.

Husk også at hvis de ikke har den ønskede model på lager, at du så kan reservere den. Oftest er den på lager dagen efter. Det har ihvertfald været tilfældet med de to iPad's jeg har fået med hjem fra Chicago... Du får en email, så snart den er på lager - og herefter 24 timer til at afhente den

Der kan reserveres og købes max. 2 Ipad's pr. iTunes konto...

Kjøpte den i ABQ for mindre enn to uker siden.. Så vidt jeg forstår er alle modeller på lager nå om dagen.... Og har vært en stund.... Det var inget spørsmål om iTunes konto. Hadde selv ingen iTunes konto da jeg kjøpte den.. Så du får den sikkert ..

Jeg kjøpte to stk på Florida Mall i Orlando i Juli. Jeg spurte om jeg kunne kjøpe flere og det var ikke noe problemer. Ingen krav om Itunes konto eller lignende.

Jeg kjøpte to stk på Florida Mall i Orlando i Juli. Jeg spurte om jeg kunne kjøpe flere og det var ikke noe problemer. Ingen krav om Itunes konto eller lignende.

Det var nok kun helt i starten, da der var ventetid på dem og man skulle reservere dem.

Back