New York, Januar 07 (CO39/38)

He he, det blir vel opp til kollegaene mine ute på flyet ;)

Jepp. De har fått endel gode folk fra SA. Nå skal det bli vei i vellinga her! :)
Så, dette har satser jeg på blir bedre! Det kan ikke bli dårligere NÅ :nor

Btw: Thomas; Gratulerer forresten, med ny jobb! :)

Last edited:
Med fare for å trekke tråden litt ut på viddene: Hvordan gikk det med "planene" om å fly to daglige OSL-EWR til sommeren?

Med fare for å trekke tråden litt ut på viddene: Hvordan gikk det med "planene" om å fly to daglige OSL-EWR til sommeren?

Det er ingen ting som er klart pr i dag. Men ingenting er umulig.... Hvis det blir noe denne sommeren, så vil jeg tro at det blir enten enkelt dager eller i perioder i sommer hvor det er ekstremt trykk. Men har så langt ikke funnet noe spor i noen systemer. Hørte et rykte via via om at en eller annen CO pilot hadde sett ekstra flighten lagt inn i systemet.

Problemet er jo at man har behov mer kapasitet osl-ewr ruta, men pga av open skies så har nok eventuelt større materiell røket over på LHR. Så da står man igjen med frekvens økning. Og i disse dage begynner CO å få 900 grisene sine, som erstatter 757. Og hvor skal man bruke disse....??
Så jeg har ennå et lite håp om at vi i alle fall noen dager vil se 2 CO avganger til sommeren.

S

Takk for en knallbra rapport :up: Merkelig at du ikke fikk ta bilder mot airside på EWR...Det er da vel ikke noe militær flyplass?
Veldig flotte bilder og fint at det ble noen matbilder også.

Velkommen til Rfly! beynner å bli en del personer fra SA hos oss og det er veldig hyggelig. Flinke og trivelige folk. Eg jobber som Gate Manager så da blir det mange telefoner fra meg om pushtider osv... Er det OPS Trafikk eller Ramp du skal jobbe på?

deretter ble det delt ut customforms og immigrasjonspapirer - tror sistemann på flyet var ferdig utfylt omtrent midt i descend mot EWR.

Gjør CO det alltid sånn? Husker også at jeg satt midt i en humpete descent og fyllte ut, og til og med brukte bordet til å skrive på etter at det egentlig skulle vært slått opp.. SAS er flinkere der; de delte ut nevnte papirer før første drikkevogna kom, rett etter departure fra CPH

Gjør CO det alltid sånn? Husker også at jeg satt midt i en humpete descent og fyllte ut, og til og med brukte bordet til å skrive på etter at det egentlig skulle vært slått opp.. SAS er flinkere der; de delte ut nevnte papirer før første drikkevogna kom, rett etter departure fra CPH

Og NWA leverte det ut i begynnelsen av flighten.

Det beste er å sikre seg et lite lager og ta med hjem og fylle ut i stua før en reiser . Mye mindre stressende :lol::up:

Med BA fikk vi det utlevert ca 1,5 time før JFK når jeg fløy med de i okt.
MEGET flott rapport Thomas. :devot:

Airbus 330.

Back