New York, FT DO. SK, CO og MH

Kom på en ting som skuffet meg på SAS IC. Hadde sett frem til Godiva sjokoladen i buffeten, men den har tydeligvis blitt byttet ut med Twist:(

Nå kan det nok ha litt med plasseringen min å gjøre, men 777en var vesentlig mer bråkete enn 330en, selv om det virket som det var vesentlig mer power i 777en

Vesentlig mer power?? A340= BMW 518i, A330= BMW 520i B777= BMW550i

Vi har diskutert dette foer, mange mener at 777en braaker mer. Jeg vil nu paastaa at foran er det ingen forskjell

Vesentlig mer power?? A340= BMW 518i, A330= BMW 520i B777= BMW550i

Vi har diskutert dette foer, mange mener at 777en braaker mer. Jeg vil nu paastaa at foran er det ingen forskjell

Jøss, for en gangs skyld er jeg og Tommy enige:lol:

Det har mye med hvor man sitter å gjøre. Det er bare å gå bak fra den fremre biz-kabinen til den bakre, lyden øker betraktelig i 330. Det samme gjør det om man sitter foran på 777 kontra like ved N1. Det gjelder for både P&W, RR og GE

Det har mye med hvor man sitter å gjøre. Det er bare å gå bak fra den fremre biz-kabinen til den bakre, lyden øker betraktelig i 330. Det samme gjør det om man sitter foran på 777 kontra like ved N1. Det gjelder for både P&W, RR og GE

OK, hadde nok mye med det å gjøre. Satt i fremre kabin på 330 og midt i den bakerste på 777

he he, det positive er at jeg har nødutgang/rad 1 på alle flightene, DY kostet "ingenting" og NB-flighten er det ikke jeg som betaler. Men har litt annet snack i "ermet" som f.eks YVR, IOM og EDI som står på tapeten for våren

...nytt flyselskap på listen er alltid en bonus - selv når det er 777!

...nytt flyselskap på listen er alltid en bonus - selv når det er 777!

Det er sant. Men når man går fra Economy Extra til Economy så er det en liten nedtur....det er ikke gratis Champis på economy hos MH heller :(

Last edited:
Det er sant. Men når man går fra Economy Extra til Economy så er det en liten nedtur....det er ikke gratis Champis på economy hos MH heller :(

Øko er øko, 777 eller ikke... men øko ekstra til SAS er bra, så skjønner godt at det var en nedtur. 10 000 poeng eller 200USD er det vel verdt. Er det noen andre enn AF som serverer Champagne i øko egentlig?

Flott rapport, det frister med en tur med SAS C

Back