NEW DECLARED DISTANCES

Hvorfor i alle dager linke til et annet forum, når du like så godt kunne skrevet det her?

Last edited:
for dem som ikke gidder å trykke på linken:

NEW TODAY
NEW DECLARED DISTANCES:
REF AIP NORWAY AD 2 ENML 2.13, AD 2 ENML 2-1, AD 2 ENML 3-1/3.
AMEND NEW DECLARED DIST:
RWY 07: TORA/ASDA 2050, TODA 2350, LDA 1601
RWY 25: TORA/ASDA 2040, TODA 2340, LDA 1980

Hvorfor i alle dager skrive det her, når jeg like så godt kunne linke til et annet forum?

Fordi du har en fryktelig dårlig overskrift, som gjør at 'ingen' skjønner hva det er du linker til?

Fordi du har en fryktelig dårlig overskrift, som gjør at 'ingen' skjønner hva det er du linker til?

Mja, for min del skjønte jeg hva han mente.
Fikk med meg Notam ENAV-0266/08 på jobb her om dagen. :)

Ingen stor sak, men hvorfor ikke spare oss for klikkingen?
Tydeligvis vil man generere trafikk på andre egne fora, enn å skrive her inne? :)

Last edited:
Mja, for min del skjønte jeg hva han mente.
Fikk med meg Notam ENAV-0266/08 på jobb her om dagen. :)

Ingen stor sak, men hvorfor ikke spare oss for klikkingen?
Tydeligvis vil man generere trafikk på andre egne fora, enn å skrive her inne?

He he! Nei, det er ikke mitt fora. Det blir for dumt LN-EIR.
Ville bare poste info... ikke alt dere klarer å fange opp ved selvhjelp her inne heller.

Back on-topic... Gratulerer til flyplassen med ny lengde. -Enten det er kortere eller lengre...

Ville bare poste info...

Alt du postet var en link...
Siden jeg har vanskelig for å tro at du skrev hele url'en manuellt, så kunne du like gjerne klippet og limt inn teksten fra NOTAM istedet for å klippe og lime inn en url...

Å linke til sine egne poster i andre fora blir for dumt, og når man attpåtil står som admin i disse andre fora, så lukter det generering av trafikk... :angry:

For å gjøre det helt klart:

1. Starter du en tråd så forsøk å ha en passe beskrivende tittel.

2. Å bare klistre inn en link er rein latskap og unødig.

Og om noen lurer:

- Uansett hva det er, en beskrivende tråd-tittel.

- Er det fra media så skal man ta med ingressen eller tilsvarende utsnitt av teksten, helst satt i en
-blokk. Etter dette klistrer man inn linken til orginal artikkel.

- Er det som her, så klistrer man inn enten kilden, ippc.no, eller så tar man et greitt utdrag og så linker til kilden for resten.

-A

Okay, storm i et vannglass! :rolleyes:

Men kan noen vennligst fortelle oss "hjernedøde" hva vi skal heve øyenbrynene over??

E!

At ENML har fått ny distanse på banen sin. Ingen har pr tid sagt noe om dette er en reduksjon eller en forlengelse.

Jeg ANTAR forlengelse da ingen pleier å flagge en reduksjon :D

Back