Det samme gjelder CPH, som har mye større avstander. Oppsatt 19 minutter gange og MCT på 30 minutter hører ikke noe sted hjemme.LN-KGL sitt forslag om at SAS (og andre) bør øke MCT på OSL under byggeperioden tror jeg er en svært god ide!
Har ikke sett noe til dem selv ved til dels større forsinkelser, men så kjøper jeg alltid SAS-flighter via Widerøe og da ser det ut til at ikke informasjonen om mitt mobilnr. veien fra WF til SK.
Vi fikk ikke tilbud om ombooking men matkupong. De har heller ikke informert om hva som skjer med de som skal videre foreløpig men håper på avgang senere i dag. Vi får se. Tar en øl til jeg.
Det jobber helt sikkert andre i kulissene med omboking m.m
De ansatte vil nok aller helst bli kvitt pax fortest mulig, så er det mulig med ombooking med andre selskap blir det nok gjort fortere enn svint![]()
Nå er det lite poeng og ombooke for andre enn de som eventuelt misser connections på EWR, så lenge flyet kommer seg avsted i dag, og man unngår feltsenger og leirskole på non-Schengen
Ombookes du nå, vil man allikevel komme senere frem til New York, enn hvis flyet kommer seg av sted nå klokken 19
Det er 1 stk SAS ansatt som forsøker å hjelpe alle sammen og det fungerer meget dårlig. En del frustrerte pax og noen meget hissige amerikanere.
Etter lang tid i kø spurte jeg om ombooking men det var ikke mulig da de ikke har noen til å laste av flyet...
Tilbake i Schengen området nå.
Er EBG forøvrig.
To be continued...
Someone said:Nå er det lite poeng og ombooke for andre enn de som eventuelt misser connections på EWR, så lenge flyet kommer seg avsted i dag, og man unngår feltsenger og leirskole på non-Schengen
Ombookes du nå, vil man allikevel komme senere frem til New York, enn hvis flyet kommer seg av sted nå klokken 19
Cockpitview said:Noe for TRS Travelrights?
LN-MOW said:Har du kjøpt aksjer, siden du er så ivrig etter å promotere dem?
Det ville ikke vært det siste spørsmålet i et game show hvor LN-MOW har sine aksjer - for å si det forsiktig - og uten referanse bare til nærværende tråd.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.