Nettside hvor du kan legge inn alle flyturene dine

Hei for noen år siden så var jeg borti en nettside hvor man kunne legge inn alle flyturene man hadde hatt. Og så blant annet sett hvor langt man hadde flydd totalt osv. Noen som kjenner til denne siden og om den fortsatt eksisterer?

Litt relatert så har jeg lagt inn destinasjoner jeg har besøkt på Tripadvisors "TravelMap", og overraskende ser jeg plutselig at de skriver at jeg har reist "565,663 miles". Noen som har anelse om hvordan de har kommet til dette?

Flightdiary.net er også koblet med FlightRadar24, så når du har listet opp en flytur som du snart skal ha (som ikke regnes med i totalen før datoen og klokkeslettet for flyturen er forbi) vil du komme opp på FlightRadar24 på den aktuelle flyvingen.

Screenshot2012-03-28at60131PM.png

Den kan også synches mot din Facebook-konto.

Sånn, nok promotering for i dag :p

Jeg har også prøvd FlightDiary. Men foretrekker nok FlightMemory. Synes det er mye mer oversiktlig statistikk. I tillegg har de lignende features som SkyTeam snakker om. Jeg linker den opp mot Twitter.

Flightdiary.net er også koblet med FlightRadar24, så når du har listet opp en flytur som du snart skal ha (som ikke regnes med i totalen før datoen og klokkeslettet for flyturen er forbi) vil du komme opp på FlightRadar24 på den aktuelle flyvingen.

Screenshot2012-03-28at60131PM.png

Den kan også synches mot din Facebook-konto.

Sånn, nok promotering for i dag :p

Dette hadde vore artig. Men ser litt svart på oppgåva å etter-registere 13 års trafikk, sjølv om litt av starten jo litt på Eurobonus-profilen. Har prøvd å registere nokre turar frå langt tilbake, men ser at klokkeslettet som flightdiary.net kjem opp med ikkje stemmer. Det kan heller ikkje vere tidssone som er feil (samanlikna tidspunkt med flightstats). Nokon som har vore borti det?

Elles er synst eg FligthStats Traveler for Android er fin (har brukt den i vinter), men veit nokon om det er råd å få dei turane synleg i profilen på fligthstats.com?

Dette hadde vore artig. Men ser litt svart på oppgåva å etter-registere 13 års trafikk, sjølv om litt av starten jo litt på Eurobonus-profilen. Har prøvd å registere nokre turar frå langt tilbake, men ser at klokkeslettet som flightdiary.net kjem opp med ikkje stemmer. Det kan heller ikkje vere tidssone som er feil (samanlikna tidspunkt med flightstats). Nokon som har vore borti det?

Elles er synst eg FligthStats Traveler for Android er fin (har brukt den i vinter), men veit nokon om det er råd å få dei turane synleg i profilen på fligthstats.com?

Slet med det samme selv. Var ikke mye hjelp å få fra foreldre, som ikke husket hvor/når/hva vi hadde flydd. De forstår heller ikke frustrasjonen min overfor dem :headbang :p

Er vel bare å begynne fra en ende, og så får det ta sin tid.

Har lagt merke til at tidene av og til ikke stemmer, men for nyere flyvinger stemmer de stort sett. Det er jo mulig å endre manuelt også.

Slet med det samme selv. Var ikke mye hjelp å få fra foreldre, som ikke husket hvor/når/hva vi hadde flydd.

Mine foreldre tryllet stolte frem et par tettskrevne A4-ark med håndskrevne notater med datoer og destinasjon for samtlige familieturer helt fra min aller første flytur til Jugoslavia med Inex Adria i 1981 :spin

Slet med det samme selv. Var ikke mye hjelp å få fra foreldre, som ikke husket hvor/når/hva vi hadde flydd. De forstår heller ikke frustrasjonen min overfor dem :headbang :p

.

Hehe, kan på ein måte forstå det. No er eg nerd nok til å _aldri_ slette epost, så eg bør kunne bygge opp det meste etter at ting vart elektronisk. Men skulle jo gjerne hatt utskrift av Wings-kontoen min også :-) (I tillegg til tid i lufta, lengde osv. hadde det vore interessant med billettpris. Hadde vore å sjå kor mykje staten putta i flyreiser for meg då eg var i millitæret. Lenge til eg kjem til å reise så mykje full-flex igjen)

Noen som kjenner til om det finnes noe slikt som lar seg synce med TripIt eller en rask måte og overføre på ?

Beklager å dra opp en gammel post, men det var denne jeg fant da jeg søkte etter flightstats. Jeg har opprettet konto der i håp om å finne en flyvning med DY fra OSL til PRG den 20. Januar i år. Den ene flighten som da kommer opp stemmer ikke tidspunktmessig med min. Hva er egentlig greia med tidspunkter på flightstats? Ser det er andre i tråden som har kommentert det samme... Noen som kan svare? :)

Drar opp denne igjen jeg...

Ser ut til at folkene bak flightradar24 endelig har viet litt tid til flightdiary igjen! Under "My flights" er det nå lagt til en kolonne for hvor lang hver flytur er i miles!

Er det noen av sidene som gir deg mulighet til å sette inn destinasjonene manuelt på kartet? Eventuelt har med offshore helikopter trafikk? Flightdiary har iallefall ikke dette.

Kunne tenkt meg å fått disse med også selvfølgelig :) Har jo oversikten på "MinDawinci" selvfølgelig, men like vel. (Er sjelden samme plassen mer enn en gang uansett da jeg er i service og inspeksjons bransjen)

Flightmemory lar deg legge inn destinasjoner med koordinater. Du kan også kontakte Flightmemory dersom du mener destinasjoner bør legges til i databasen deres.

Noen flere som savner knappen "find flightdata" eller hva den nå het i Flightdiary?
Nå må jeg legge inn absolutt alt uten noen form for hjelp i oppslag på tider, flytype,individ etc.

Hva skjedde? Må jeg oppdatere noe eller er featuren rett og slett fjernet?

Back