T Tarzan ScanFlyer Silver 5 Dec 2019 #1 Nese hjul foran på flymodeller Hei Jeg har en flymodell A320 die-cast Scale 1:200 Men jeg trenger et nytt neste hjul foran. Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt det hen?? Noen nettbutikker som selger hjul
Nese hjul foran på flymodeller Hei Jeg har en flymodell A320 die-cast Scale 1:200 Men jeg trenger et nytt neste hjul foran. Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt det hen?? Noen nettbutikker som selger hjul
LN-MOW Flyklapper Medlem 5 Dec 2019 #2 Re: Nese hjul foran på flymodeller Sjekk med fabrikanten. De har sikkert en webside med kontaktadresse. Prøv også å google modellen og 'spare nosewheel' og lignende.
Re: Nese hjul foran på flymodeller Sjekk med fabrikanten. De har sikkert en webside med kontaktadresse. Prøv også å google modellen og 'spare nosewheel' og lignende.
R raider66 ScanFlyer Rusty Medlem 5 Dec 2019 #3 Re: Nese hjul foran på flymodeller Jeg har ikke hørt om nettbutikker som selger reservedeler til modellfly. Men jeg har noen ganger reklamert til butikken jeg har handlet i og fått tilsendt deler på modellen jeg har kjøpt som har manglet eller vært skadet. Espen
Re: Nese hjul foran på flymodeller Jeg har ikke hørt om nettbutikker som selger reservedeler til modellfly. Men jeg har noen ganger reklamert til butikken jeg har handlet i og fått tilsendt deler på modellen jeg har kjøpt som har manglet eller vært skadet. Espen
CFM ScanFlyer Crusty 5 Dec 2019 #4 Re: Nese hjul foran på flymodeller Kjøpe hjulegave til deg selv? Nei huff, den var dårlig! Sjekk med Hogan Wings f.eks, de har 1:200 understell som reservedel.
Re: Nese hjul foran på flymodeller Kjøpe hjulegave til deg selv? Nei huff, den var dårlig! Sjekk med Hogan Wings f.eks, de har 1:200 understell som reservedel.