Nei, jeg har ikke blitt Pandion...

Fnate

ScanFlyer Ununoctium
Medlem
Men var en søt liten "bug" på sas.no da jeg logget inn på profilen min idag. Hjertet hoppet over et dunk, men bare ett. Tross alt visste jeg vel at jeg ikke var kvalifisert til EBP.

Men et tidels sekund der...

Attachments

• SAS_login.jpg
    SAS_login.jpg
    100.9 KB · Views: 904
Jeg har den samme selv om dagen ved innloggingen...hjertet hoppet litt første gangen, men jeg vet selv at jeg er langt hva andre Pandions legger igjen i SAS kassa.

Jag undrar om alla har den nu. Jag har också samma. Den är inte klickbar dock till skillnad mot bilderna under.

The joy of SAS IT... Man er jo helt holdt op med at undre sig når der er bugs på siden.

I går oplevede jeg på 2 min. 4 forskellige links som linkede til ikke-eksisterende indhold på EB-siderne.

Man skulle næsten tro at SAS IT aldrig selv besøgte SAS' hjemmeside - for hvis de gjorde så ville det da ikke tage mange sekunder at fange en masse fejl der skulle rettes...

The joy of SAS IT... Man er jo helt holdt op med at undre sig når der er bugs på siden.

I går oplevede jeg på 2 min. 4 forskellige links som linkede til ikke-eksisterende indhold på EB-siderne.

Man skulle næsten tro at SAS IT aldrig selv besøgte SAS' hjemmeside - for hvis de gjorde så ville det da ikke tage mange sekunder at fange en masse fejl der skulle rettes...

....men det forutsetter at de vet hvordan de skal rette feilene...:p

Back