B Blubird ScanFlyer Mile High Club Medlem 30 Mar 2008 #61 Re: NB holder pressemøde idag Kan noen i klartekst forklare konkret hva som er feil med S'en på halefinnen? Jeg klarer ikke å finne noen punkter som tilsier at den skal være estetisk uegnet på en halefinne...
Re: NB holder pressemøde idag Kan noen i klartekst forklare konkret hva som er feil med S'en på halefinnen? Jeg klarer ikke å finne noen punkter som tilsier at den skal være estetisk uegnet på en halefinne...
AirbusTrond ScanFlyer Mile High Club 30 Mar 2008 #62 Re: NB holder pressemøde idag Synes den nye S-en er utmerket. En god viderføring og moderniseirng av tidligere design, med en viss grad av orginalitet.
Re: NB holder pressemøde idag Synes den nye S-en er utmerket. En god viderføring og moderniseirng av tidligere design, med en viss grad av orginalitet.
Trety ScanFlyer Rusty 30 Mar 2008 #63 Re: NB holder pressemøde idag AirbusTero said: Synes den nye S-en er utmerket. En god viderføring og moderniseirng av tidligere design, med en viss grad av orginalitet. Click to expand... Dæven, nå er vi blitt 4! Blåfuglen, EB, du og jeg. :lol:
Re: NB holder pressemøde idag AirbusTero said: Synes den nye S-en er utmerket. En god viderføring og moderniseirng av tidligere design, med en viss grad av orginalitet. Click to expand... Dæven, nå er vi blitt 4! Blåfuglen, EB, du og jeg. :lol: