NAX8702 gjør Touch and go @ Torp

Jeremiassen

ScanFlyer Blue
NAX8702 gjør Touch and go @ Torp

LN-NOT er i full sving med Touch and go på Torp akkurat nå for de som vil se! Flyet skal gjøre intet mindre enn 35 TGL de neste timene!!

Ha en fin dag!

Re: NAX8702 gjør Touch and go @ Torp

Nice, flott om du har noe mer info om onsdagens touch and go's

Onsdag ser det ut til at vi skal fly LN-NIB på Torp! ETD er 1000 og det blir med NAX8702!
Det er forøvrig bare 5 stk som skal fly på Onsdag, så da blir det bare 29 TGL:)

Onsdag ser det ut til at vi skal fly LN-NIB på Torp! ETD er 1000 og det blir med NAX8702!
Det er forøvrig bare 5 stk som skal fly på Onsdag, så da blir det bare 29 TGL:)
Flott da skal jeg prøve å få tatt meg en tur for å se et par touch and go's
Dette er jo også god trening for flyspottere ;)

Det er nok ingen av de som har betalt dette direkte....det er vel mer en bonding på 3 år som ligger til grunn...

Hehe, fullstendig klar over det. Men visste ikke at det bondingopplegget var klart enda.
Men regner med at du da startet på lønnsnivå 1 som er veeesentlig lavere enn om man hadde rating fra før?.......
Så på et vis ryker jo tusenlappene for det:)

Mod

Fint om dere tar lønns- og bransjediskusjonene i egen tråd, da vi har flere av de her inne, og lar en spotteralert være en spotteralert

/Mod

Hvis jeg dukker opp på enden den nordlige enden av runwayen, eventuelt parkeringen ved den sørlige enden med kamera og stativ, kan jeg risikere å distraere pilotene? Har tenkt litt på at en timelapse kunne blitt stilig.

Har vel noe med at det er rimelig sentralt, lite hindringer og lite trafikk. Tipper jeg.

Back