• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

NAX1866 declaring 7700 return to OSL 29/4

Status
Not open for further replies.
Hej

Vad skete der med denne maskine ?? Nogen der vet ??
turned around Halmstad
and into OSL 11,50 UTC 29/4
Squawking 7700 (general emergency

LN-NOQ 4785DFNorwegian
Air Shuttle NAX1866
Boeing 737-86N/W B738
From: ENGM Gardermoen, Oslo, Norway
To: LIRP Pisa, Italy
Climbing through 20000 feet at 64 feet/min, ground speed 289 kts, heading
northwest 333.4°, 139.14 miles north of map centre at 0.1°.
Squawking 7700 (general emergency).

Ny Departure

6:30 Pisa DY6002 Norwegian C 36 Avreist 16:44

NEW PLANE

Airline: Norwegian (Internet onboard)
Aircraft: Boeing 737-8JP (B738)
Reg: LN-DYC
Hex: 478537
Altitude: 28725 ft (8755 m)
Speed: 475 kt (880 km/h, 547 mph)
Track: 169°
Pos: 59.15163 / 11.8775
Radar: ENGM

What was / went wrong with the First one ????
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top