NAX 737-800WL modeller ?

andreas97sas

ScanFlyer Silver
Hei

Hvilke modeller selger de i Norwegian skranken på OSL skal dit den 17 juni :D Vil kjøpe meg noen B737-800 NAX modeller :D

Andreas

De Selger LN-NOB og LN-DYA. i scala 1:200 og 1:100. Regner med at det er 1:200 du er ute etter? Om de har flere -300 modeller hvet jeg ikke!? :drunk: Noen som kan skjekke det opp for meg? ;) Andreas: Hvis du får kjøpt LN-DYA i luka og ikke -NOB så ska jeg kjøpen en til deg i Høst! :)

Når jeg var på OSL sist gang, hadde de bare LN-DYA 1:200. Jeg spurte de i skranken men de sa at de ikke hadde bestilt noen nye modeller. På DAT skranken var jeg og Sondre nesten i fra til å kjøpe en LN-DYA 1:100, men den var ikke på lager.

Mamma skal til OSL på Torsdag og da skal hun se om det er noen modell fly til salgs ;)

Mener bestemt at de har NOL (#6000) også? Ville trodd de hadde skaffet seg NOT med ESC-logo også? Noen som kan av/bekrefte det?

Da jeg var der den 23. Mai hadde de kun LN-NOT i 1/100 igjen, samt ett par LN-NOB og nok av LN-DYA i 1/200 skala

Har -NOT også kommet? :D Niice! :P Den skal skaffes når jeg drar til oslo i jUNI ! Da gjenstår det bare LN-DYA 1:100 og 1:200 samt -NOT 1:100 Å FÅ TAK I! LN-NOL har jeg gitt opp. Andreas: tror ikke de har flere B737-300 modeller igjen! ;)?

Ja, LN-NOT (Piet Hein) har 'The Official Airline of the European Song Contest' logo.

Jeg vet at selve flyet har ESC logo men det jeg lurer på om modellen som vi får kjøpt har ESC logo?

Ellers mangler jeg denne modellen og lurer på om noen kan hjelpe meg å kjøpe den og sende den i posten til meg? :)

Back