Halvorsn
ScanFlyer Molded
Naturskjønn ettermiddag på Ørsta-Volda Lufthamn
Ja, som sikkert de aller færreste har fått med seg så har jeg flyttet til Volda og tar nå en batchelor i Fjernsynsjournalistikk her på Høgskulen. Derfor blir det få OSL-serier videre fra meg, men kanskje noen fra lokalflyplassen 8 km fra leiligheten, nemlig HOV. Disse bildene er tatt for en ukes tid sida, men tenkte det gikk bra likevel
Ikke enorm variasjon, ble overrasket da LN-YRP som susende rett over hodet mitt. Faktisk er Hovden Lufthamn et flott sted å spotte, særlig med 70-200mm. Kunne nok med hell satt på converteren min men skitt au. Nok seigpining for dere som enda ikke er detti av hva jeg babler om, her er bildene!

Mellom bakken og berg by Halvor Njerve, on Flickr

Soaring towards the ground by Halvor Njerve, on Flickr

WF avgang by Halvor Njerve, on Flickr

LN-YRP on final by Halvor Njerve, on Flickr

LN-YRP landing by Halvor Njerve, on Flickr

A goodbye, but not the last by Halvor Njerve, on Flickr
Det var det for denne gang, om du har noen innvendinger også kjent som ris/ros så kom gjerne med det om du ønsker. Helst ris, første gang jeg spotter på denne flyplassen, så si meg hva du vil ha mer av/mindre av :up:
Ja, som sikkert de aller færreste har fått med seg så har jeg flyttet til Volda og tar nå en batchelor i Fjernsynsjournalistikk her på Høgskulen. Derfor blir det få OSL-serier videre fra meg, men kanskje noen fra lokalflyplassen 8 km fra leiligheten, nemlig HOV. Disse bildene er tatt for en ukes tid sida, men tenkte det gikk bra likevel

Mellom bakken og berg by Halvor Njerve, on Flickr

Soaring towards the ground by Halvor Njerve, on Flickr

LN-YRP on final by Halvor Njerve, on Flickr

LN-YRP landing by Halvor Njerve, on Flickr

A goodbye, but not the last by Halvor Njerve, on Flickr
Det var det for denne gang, om du har noen innvendinger også kjent som ris/ros så kom gjerne med det om du ønsker. Helst ris, første gang jeg spotter på denne flyplassen, så si meg hva du vil ha mer av/mindre av :up: