Jeg mente nå at det ikke var noen på forumet nå, da alle var på Ørlandet...
Rett nok og det skjønte jeg. Men Tigermeet har faktisk vart i noen dager allerede. Og det har da så vidt jeg har sett i media vært folk der oppe tidligere i uka og fotografert i vilden sky. Men ingen her ifra forumet. Og når du ser generelt her, det er lite snakk om militære fly, aller mest om sivil trafikk.
Men Valset - Brekstad er det kun en eneste ferje, som ikke er kjempestor og den går kun en gang i timen lørdager.
Du postet dette ~2 timer etter at portene åpnet for 'Spotters day' - om du er SÅ ivrig etter å se maskinene på Ørlandet, burde du kanskje ha tatt turen selv?Nei virker ikke slik, har ikke sett noen som helst bilder fra Ørlandet på bildeforumet.
Du postet dette ~2 timer etter at portene åpnet for 'Spotters day' - om du er SÅ ivrig etter å se maskinene på Ørlandet, burde du kanskje ha tatt turen selv?
Og bare for å ha sagt det, jeg står nå i linje 2 på fergekaia på Valset, og har stått over 3 ferger. Har et håp nå da, kl. 11. Første parkeringsplass møter man like etter Lensvik, hvor det går skyttelbusser til fergen. Kanskje det hadde vært like greit. Men, man har jo dagen...., var jo på Tiger Meet i 2007, så det er vel bare å ta livet med ro og nyte kaffen![]()
Kanskje du er på dette bildet?
Mange har tydeligvis tenkt seg over med ferjen til Brekstad for å se dagens flystevne på Ørland. Køene når langt opp i bakken ved ferjeleiet på Valset i Agdenes.
http://www.adressa.no/nyheter/sortrondelag/article1832202.ece
Rafale er på Ørland, men om de skal fly oppvisning vet jeg ikke.
Se foto nr 13 hos Scramble.
Men hvilken Tigerdekorert F-16 er det som har fått "Trønderlynet" på bukfinna ?
Foto nr 6.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.