Sist gang jeg bodde der var i januar 2007. Da tok de ikke kort. Ingenting annet (som interioer) saa ikke ut til aa ha forandret seg noe da jeg gikk forbi der i mai i aar
Joda, men en kan da få en kjempedeal. Jeg booket akkurat hotell i London siste helgen i oktober med Hotwire, og endte opp med Hilton Islington for $99 natten!
Det er akkurat det som er saken med hotwire og den slags siter, de er nyttige når det er (forventet) overkapasitet, ellers er det jo ingen bargains å finne uansett. Dessuten liker jeg å vite hva jeg kjøper, før kortet blir belastet
Får vel nesten følge opp denne også - har fulgt litt med på Priceline og Hotwire i det siste, og booket oss nettopp om til Holiday Inn Express Madison Square Garden for $159 pr. natt Stort billigere blir det neppe for et anstendig hotell på Manhattan.
Apropos e-ticket som ikke gikk - det er noe som handler om at noen selskaper har interline-avtaler som IKKE gjelder e-tickets... Trodde sånt var fikset nå som kun flyselskap kan utstede papirbilletter, i følge IATA, men må vel tro om igjen.
øyerullingen din ble til trolling her. Har bodd på W på 50 siden torsdag og fant ut at siden uttalelsene dine var så positive var det greit med Raffles siden stedet ligger 100 meter fra hotellet. Ingenting er forandret. Fortsatt er det en diner frokost med under middels kvalitet. prisene er skyhøye siden stedet ligger i ett hotell. American breakfast kom med frites. (wtf)!. Greasy og usunn start på dagen. Og da vi skulle forlate, what do you know: cash only. Ingen skilt om det noen steder. Så da var det bare å spasere til chase to kvartal unna mens fruen var gissel. 50 dollar for en elendig diner frokost. Skygg banen, det Thomas her sier er bare tull. spaser 10 kvartal nordover på Lexington dersom du bori området. Der finner du dusinvis med koselige gourmet brunch og frokoststeder til lavere pris enn hjerteatakk inn