• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

NASA Gulfstream III på Sola 02.03.16

Yankee

ScanFlyer Gold
NASA Gulfstream III på Sola 02.03.16

Første NASA flyet jeg noen gang har sett, håper å få sett noen flere i fremtiden..

Tatt med 35mm f/1.8 objektiv og håndholdt nattmodus på kamera å redigert litt i etterkant (beklager lysmasten men var det beste jeg fikk til)

Re: NASA Gulfstream III på Sola 02.03.16

Fine bilder av meget sjelden gjest på Sola! Var en fuel-stop på vei tilbake til USA med en nylig returnert astronaut som landet i Kazakstan tidligere på dagen. Bra dokumentert!

Takk Twin Otter, sliter fortsatt med natt bilder men gir meg ikke så lett!

Eg såg dette nettopp på Twitter (litt forsinka...). Scott Kelly har to bilde på profilen sin frå stoppet: https://twitter.com/StationCDRKelly

CcjyAjGUUAAB3SK.jpg

Back to #Earth last night. Today I head back home! Stretching my space legs on my first refuel stop. #YearInSpace

CcjvN6kUcAAk9vA.jpg

My first #sunset on #Earth in #Norway on my way home! #YearInSpace pic.twitter.com/RHHJJ972ci

Hva er den ekstra "hylsa" på/bak motoren? Er det for å få mer skyvkraft?

Eller er det rett og slett bare et motordeksel som er skøvet bakover?

Back