Y Yankee ScanFlyer Gold 4 Mar 2016 #1 NASA Gulfstream III på Sola 02.03.16 Første NASA flyet jeg noen gang har sett, håper å få sett noen flere i fremtiden.. Tatt med 35mm f/1.8 objektiv og håndholdt nattmodus på kamera å redigert litt i etterkant (beklager lysmasten men var det beste jeg fikk til)
NASA Gulfstream III på Sola 02.03.16 Første NASA flyet jeg noen gang har sett, håper å få sett noen flere i fremtiden.. Tatt med 35mm f/1.8 objektiv og håndholdt nattmodus på kamera å redigert litt i etterkant (beklager lysmasten men var det beste jeg fikk til)
Twin Otter ScanFlyer Mile High Club Medlem 4 Mar 2016 #2 Re: NASA Gulfstream III på Sola 02.03.16 Fine bilder av meget sjelden gjest på Sola! Var en fuel-stop på vei tilbake til USA med en nylig returnert astronaut som landet i Kazakstan tidligere på dagen. Bra dokumentert!
Re: NASA Gulfstream III på Sola 02.03.16 Fine bilder av meget sjelden gjest på Sola! Var en fuel-stop på vei tilbake til USA med en nylig returnert astronaut som landet i Kazakstan tidligere på dagen. Bra dokumentert!
Y Yankee ScanFlyer Gold 4 Mar 2016 #3 Re: NASA Gulfstream III på Sola 02.03.16 Takk Twin Otter, sliter fortsatt med natt bilder men gir meg ikke så lett!
Re: NASA Gulfstream III på Sola 02.03.16 Takk Twin Otter, sliter fortsatt med natt bilder men gir meg ikke så lett!
R roger Rakettforskar Medlem 4 Mar 2016 #4 Re: NASA Gulfstream III på Sola 02.03.16 Eg såg dette nettopp på Twitter (litt forsinka...). Scott Kelly har to bilde på profilen sin frå stoppet: https://twitter.com/StationCDRKelly Back to #Earth last night. Today I head back home! Stretching my space legs on my first refuel stop. #YearInSpace My first #sunset on #Earth in #Norway on my way home! #YearInSpace pic.twitter.com/RHHJJ972ci
Re: NASA Gulfstream III på Sola 02.03.16 Eg såg dette nettopp på Twitter (litt forsinka...). Scott Kelly har to bilde på profilen sin frå stoppet: https://twitter.com/StationCDRKelly Back to #Earth last night. Today I head back home! Stretching my space legs on my first refuel stop. #YearInSpace My first #sunset on #Earth in #Norway on my way home! #YearInSpace pic.twitter.com/RHHJJ972ci
N NorFlight ScanFlyer Blue 4 Mar 2016 #5 Re: NASA Gulfstream III på Sola 02.03.16 Hva er den ekstra "hylsa" på/bak motoren? Er det for å få mer skyvkraft? Eller er det rett og slett bare et motordeksel som er skøvet bakover?
Re: NASA Gulfstream III på Sola 02.03.16 Hva er den ekstra "hylsa" på/bak motoren? Er det for å få mer skyvkraft? Eller er det rett og slett bare et motordeksel som er skøvet bakover?
Scooter01 ScanFlyer Old Medlem 4 Mar 2016 #6 Re: NASA Gulfstream III på Sola 02.03.16 NorFlight said: Hva er den ekstra "hylsa" på/bak motoren? Er det for å få mer skyvkraft? Eller er det rett og slett bare et motordeksel som er skøvet bakover? Click to expand... Hush-kit (lyddemper) Scooter01
Re: NASA Gulfstream III på Sola 02.03.16 NorFlight said: Hva er den ekstra "hylsa" på/bak motoren? Er det for å få mer skyvkraft? Eller er det rett og slett bare et motordeksel som er skøvet bakover? Click to expand... Hush-kit (lyddemper) Scooter01