• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

NAS-aksjen på 30 idag

• Thread starter Thread starter DY
  • Start date Start date

DY

ScanFlyer Dusty
NAS-aksjen på 30 idag

Hva skjer? Nas-aksjen har steget 5,26% idag og har en kurs på 30,0 i følge Nordnet. Bare den vanlige berg og dalbanen, eller noe større på gang? Tidlig på dagen ennå så....

Re: NAS-aksjen på 30 idag

Noen som har større tro på islendinger enn andre?

Tru ska du gjør i kjerka...This is det Real Deal

:nor :nor :nor :nor :nor :nor

Originally posted by EB
Noen som har større tro på islendinger enn andre?

Hva skal dette bety? Er det noe jeg ikke har fått med meg?

Etter at islendingene kjøpte Sterling og Maersk - så er det vel ikke unaturlig at noen tror at de også kan kjøpe Norwegian. Da er det vel ikke så rart at aksjekursen stiger?

Tror ikke det vil skje på en stund. Islendingene har vel nok å henge fingrene i for tiden med Maersk og Sterling.

Nja, eller muligens bedre å ta med Norwegian med det samme ...

Ja kanskje det.....en vil vel ikke få vite hva som er/hadde vært smartest uansett hva dem gjør....

Ville trodd de hadde nok med Sterling - men så kjøpte de Maersk. Så her er jeg enig med P.A.VIKING..

Håper ryktene, eller hva det når er, svirrer lenge slik at aksjen stiger enda mer da.

se mere om ilsendinger her: http://www.scanair-forum.net/forums/read.php?TID=5797

Ja da får dem nok å gjøre fremover med Sterling, Maresk og kanskej SkyEurope. Sterling+Maersk skal vel ha felles branding, navn og uniformer....og om SkyEurope skal inn så.....
....og Norwegian er aktuell....hva skal vi da diskutere her på forumet om ikke valget av "Real Norwegians" blir aktuelt lenger :p

Ja det hadde vært noe...med EU flagg og greier. Da tror jeg de kan glemme å fly i Norge i allefall.......dessverre.

Back