Når sola går ned...

Toby91

ScanFlyer Silver
Når sola går ned...

...Da kommer en soldat type "Bernes" ut fra varmen for å knipse bilder :lol:

Gikk glipp av den flotte solnedgangen i går kveld, så bestemte meg ikveld for å ta noen fine bilder når solen gikk ned bak noen fjell borti her. :) Men det var jo ikke bare sola som gikk ned, gradene også, så kan si det var litt småkaldt :) Dere for kose dere med bildene som ble hvertfall! :)

Det første eg fikk se, var noe eg aldri har sett med egne øyer før, nemlig det som heter "Bisol", en slags regnbue effekt som lages av iskrystaller i lufta, Artig :D
5232054762_6cdf20d8f9_b.jpg

Det var da disse små som sto ansvarlig for denne effekten
5232055454_04aa74d202_b.jpg

Korean var tydeligvis litt seinere enn planlagt idag, var det kun idag, eller er det fast nå? Den var hvertfall kjapp ut og blåste vei for denne sas maskinen, omtenksomt! :grin:
5231464063_310d4874b8_b.jpg

Den kom seg jo til og med i luften og fløy inn i solnedgangen!
5231464561_17c2ca9a66_b.jpg

Det var det også flere som innså at kunne vere lurt
5232056088_a74f059e97_b.jpg

BUD flyr hvis fortsatt rundt i enkle farger
5232057450_155e416363_b.jpg

Korean kom seg til slutt i lufta den også! :D
5231466615_36ba689f8b_b.jpg

Det var det eg hadde denne gang, kom gjerne med tilbakemeldinger dersom noe kunne vert gjort bedre :)

Ha en fortsatt flott helg! :D

Mvh Tommy! :)

Re: Når sola går ned...

Stilige effekter og flotte bilder. SAS maskinen må vel på de-ice etter det "snøværet" Korean legger bak seg. :p

Var litt gøyale effekter av sol,rim/is i dag og da.Kult!

Bra at du kom deg en tur ut kulda.Ble jo ganske bra det da.

Vidar

Flotte og maleriske vinterbilder, Tommy. Spesielt bra var bildet av Korean/SAS med skyggen i frostrøyken:)
Det siste bildet av Korean blir nesten litt kjedelig og trist gitt de fine og duse pastellfargene på foregående bilder;)

Det siste bildet av Korean blir nesten litt kjedelig og trist gitt de fine og duse pastellfargene på foregående bilder

Hehe, det er sant, hadde det ikke vert for at den måtte på deice, så hadde det blitt fine farger på den også :D Men tok den nå med siden den er så fotogen hver eneste lørdag :lol:

Utrolig flott å se på. Fint at du har øye for helheten.

Back