Når det endelig blåser fra riktig retning...

gilera

Canonskytter
Når det endelig blåser fra riktig retning...

... så er ikke været eller lyset på topp. Men noen bilder ble det selvfølgelig:
IMG_2509.jpg

IMG_2516.jpg

IMG_2500.jpg

IMG_2495.jpg

IMG_2496.jpg

IMG_2489.jpg

IMG_2493.jpg

Takk for titten =)

Re: Når det endelig blåser fra riktig retning...

Kjempe tøffe bilder dette! :D
Skulle ønske det blåste mer i den retningen :)
Var dette i dag eller?

Sjøl tok jeg av østover rundt 0830 i morges. Regnet med at det måtte dukke opp noen bilder utover dagen.

Flotte bilder, bra utnyttelse av situasjonen

Det var da ikke noe galt med lyset - særlig ikke sånn som det kommer fram i de første bildene. Tøft!

Dette var meget bra! Tydeligvis veldig heldig med lyset!

BF:cool2

Det er fantastisk med bilder fra Solas svar på maho beach. Fint med variasjon og ikke bare bilder fra spotteplatformen, selv om det også er hyggelig. F50 er alltid hyggelig, spesielt når det går mot slutten for de i SAS farger.;)

Last edited:

Du leverer alltid knallgode bilder Gilera, og jeg er også meget fornøyd med fargene ditt Canon gir bildene... Er det fargene rett i fra brikken, eller er du innom Shop`en litt...? Blir i alle fall alltid klare og flotte farger på dine bilder. En glede å se på

hei å hå

H.

Takker for kommentarer! :)

Du leverer alltid knallgode bilder Gilera, og jeg er også meget fornøyd med fargene ditt Canon gir bildene... Er det fargene rett i fra brikken, eller er du innom Shop`en litt...? Blir i alle fall alltid klare og flotte farger på dine bilder. En glede å se på

hei å hå

H.
Takker!
fargene er litt sprutet opp under redigeringa ja. Det som er viktig er først å få riktig hvitbalanse og så justerer jeg litt på hver enkelt farge ettersom hvor mye det trengs. :)

Back