Når bestille flybilletter til USA Sommeren 2013

Re: Når bestille flybilletter til USA Sommeren 2013

Fly du i business er loungeinngangen gratis, maten gratis, dusjen gratis (om den er ledig), drikke er gratis og internet/gode stoler er stort sett gratis.

Setene i KLM er, etter hva jeg forstår, helt flate så du kan ligge på siden og purke. Dog heller de svakt nedover. Noen vil si at man får følelsen av å skli litt i setet, men sammenlignet med å sitte sammentrykket i Economy er det som å komme til himmelen.

Det frister, men alt kommer ned til prisforskjellen mellom monkey og business. Men hvis man regner med dollars og cents, og det gjør man jo, så sparer man jo noen kroner på loung, baggasje osv.. samt at man slipper vel litt kø pga fasttrack også.

Det er ingen regler som forbyr barn (3 og 5 år(evt et år eldre)) i business?

Det kan se ut som om prisen på biz var en anelse lav. Nå koster samme billett over 30000. Lufthansa hadde også gått opp fra ca 14 til 25. Eller var det kanskje en kanpanje som gikk ut midnatt.

Til info: Min lillebror bestilt på mandag C-klasse SVG-CPH-ZRH-ORD-MCO og samme retur i august 2012. Det kom på 14 hos Swiss. Dette er meget bra pris, kjenner jeg er mitt misunnelig :) Tydeligvis så prøver flyselskapene å fylle opp premium-kabinene for sommerferien 2012 allerede nå i januar.

Thomas

Til info: Min lillebror bestilt på mandag C-klasse SVG-CPH-ZRH-ORD-MCO og samme retur i august 2012. Det kom på 14 hos Swiss. Dette er meget bra pris, kjenner jeg er mitt misunnelig :) Tydeligvis så prøver flyselskapene å fylle opp premium-kabinene for sommerferien 2012 allerede nå i januar.

Thomas

Denne koster nå 25 000. Rart at prisene stiger 10 000 på en dag. Men man har mye igjen for å vite hva prisene bør være, og når det er gode priser. Samt å følge med på tilbud. Selv om ikke det er så veldig mange tilbud til MCO midt på sommeren.

LH Group kjørte businesskampanje tom tirsdag. Derfor bumpet prisene over natta :)

Sent from my HTC Vision using Tapatalk

Prisene vil gå opp og ned, har selv bestilt med BA til Boston i begynnelsen av august til godt under 15K. Gå inn på Kayak og legg inn et prisvarsel eller flere på ulike aktuelle datoer.

LH Group kjørte businesskampanje tom tirsdag. Derfor bumpet prisene over natta :)

Sent from my HTC Vision using Tapatalk

Thanks!

Regner med at det var det samme med KLM. Jeg får følge med om det kommer noe av det samme neste år.

Prisene vil gå opp og ned, har selv bestilt med BA til Boston i begynnelsen av august til godt under 15K. Gå inn på Kayak og legg inn et prisvarsel eller flere på ulike aktuelle datoer.

Smart

Last edited:
Back