Når alle var på Rygge...

Toby91

ScanFlyer Silver
Når alle var på Rygge...

IMG_9955copyText.jpg

... Var eg og Aleksander Milde på Flesland hele dagen og spottet, det var endel interessant. Deriblant KLM Retro, Iceair, Thomas Cook og en av de nyere CRJ 900'ene til SAS (OY-KFG). Vi traff også erlingjo fra forumet her, hyggelig å treffe deg! ;)

Eg var der i fra 11 til 19. Så det ble endel bilder, men som vanlig når eg først poster, så kommer det en god del :grin: Har i dag prestert og begrense meg til 24 bilder ut av 600. :grin:

Passerte 10.000 knipsede bilder på søndagen, så filnavnene gikk litt i surr, så de kommer ikke helt i rekkefølge. :) Enjoy!

IMG_9998copy.jpg

IMG_9928copy.jpg

IMG_9928copyCU.jpg

IMG_9868copy.jpg

IMG_0309copy.jpg

IMG_0550copy.jpg

IMG_0223copy.jpg

IMG_0468copy.jpg

IMG_0081copy.jpg

IMG_0100Pan.jpg

IMG_0103copy.jpg

Pushback trucken ville rett å slett ikke gi slipp på KFG, skjønner den godt... :colgate:
IMG_0132copy.jpg

IMG_0039copy.jpg

IMG_0046copy.jpg

Last edited:
Re: Når alle var på Rygge...

IMG_0611copy.jpg

IMG_0613copy.jpg

IMG_0644copy.jpg

Blinkskudd! :D
IMG_0538copy.jpg

To herligheter på ett og samme bilde. :D
IMG_9936copy.jpg

IMG_9949copy.jpg

IMG_9803copy.jpg

IMG_9978copy.jpg

Sånn! Det tror eg var alle de 24. :D

Så om du kom ned hit, så kan du jo legge igjen en kommentar og, kanskje? ;)

Ha en fortsatt flott uke!

Mvh Tommy! :D

Veldig bra bilder ifra Flesland.
Hva slags utstyr skyter du med ? Sikkert Canon siden bildene er så bra :lol:

dette var en flott serie! skarpe og fine :)

Bildet med staget. det er litt knotete og få av staget fra CRJ. Bombardier har ikke akkurat den beste patenten på og koble til stag på crj.

Veldig bra bilder ifra Flesland.
Hva slags utstyr skyter du med ? Sikkert Canon siden bildene er så bra :lol:

Har brukt Canon EOS 450D og en Sigma 70-300mm. :)

Takker ellers for hyggelige tilbakemeldinger, er slik at eg nesten fikk lyst å ligge ut bilder fra tidligere i sommer også, henholdsvis Torp og Notodden. :lol:

Kjempefine bilder! Ser du brukte f/8 og -1/3EV
Jeg liker skarpe bilder og f/8 skal visst være et magisk nummer som et kompromiss mellom skarphet og lukkertid (lys). Jeg liker også at bildene ikke er for lyse så jeg pleier selv å bruke -1/3 EV for å redde fargene ved at bildene i alle fall ikke blir for lyse. Vet det er andre meninger om dette her :)

Eg bruker til tider F9 på mine 30D og 40D , funker bra det også.

Det her var bare nydelig! :D Skarpt og støyfritt, og ikke minst flotte motiver! :)

Takker alle sammen! :D Har brukt blender 8 på stort sett de fleste bildene ja, noen med propeller ble lukkerprioritert (1/200). :)

Back