• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Nå slutter jeg å bruke SAS!

Replying to Topic 'Nå slutter jeg å bruke SAS!'

Originally posted by TOS

Originally posted by jb1

FB har forferdelig daarlig kundeservice. Jeg har forsökt aa faa en pin-kode ettersom den foerste ikke virket.

Dette med mangelende muligheter for å oppnå kontakt per e-post er et problem som også eksisterte i FD - jeg sendte i sin tid en rekke e-poster uten noensinne å få svar.

Når det gjelder pin-kode så kan ikke jeg huske å ha mottatt dette for mitt nye FB kort, men min gamle FD kode virket helt fint (kortnummeret er forsåvidt det samme som FD-nummeret mitt).

Det var opprinnelig samme kode som den jeg hadde hos Fréquence Plus. Jeg var ogsaa medlem av FD men jeg hadde aldri noen kode der etter hva jeg kan huske. Jeg fikk tilsendt en kode fra FB som som sagt var den samme som i Fréquence Plus, men den furgerte kun en gang. Det virker som om FB ikke er klar over problemene, f.eks faar jeg alltid beskjed om at systemet ikke kan gi meg en ny kode naa. Uansett, jeg haaper det kommer seg, jeg reiser med Air France om noen uker, faar se om de er bedre enn sitt bonusprogram. Baade KLM og Air France har ogsaa forsökt seg med at de ikke har noe med FB rent administrativ aa gjöre, forholdet mellom selskapene og FB er knekkende likegyldig for kunden saa lenge de samarbeider tett.

Originally posted by Arrow

Originally posted by jb1
FB har forferdelig daarlig kundeservice. Jeg har forsökt aa faa en pin-kode ettersom den foerste ikke virket. Det er ikke mulig aa kontakte FB per mail hvis man ikke har koden, og systemet for aa spörre etter ny kode paa nett har aldri fungert for min del. Telefonlinjene er konstant opptatte. Jeg kontaktet KLM og Air France per mail, de forsökte seg först med at de ikke kunne kontakte FB paa vegne av meg, men de gav seg etterhvert. FB har sendt meg flere brev og til og med ringt fra skjult nummer at kode er paa vei, men den har ennaa ikke dukket opp. Jeg kan ikke skjönne at det skal väre saa vanskelig, maken til inkompetanse har jeg aldri sett. Det gaar ikke an aa ikke väre tilgjengelig paa mail idag.
Den største fella, er som regel at adresse og e-post ikke er oppdatert. Dermed blir ikke den "nye" pin-koden sendt til riktig adresse. (kanskje ikke i ditt tilfelle)
Jeg er enig i at antall arbeidere ikke tilsvarer antall ringere til FB, det samme gjelder i US og CA. Det virker som et kjennemerke som alle Freq Flyer program har. :D

Jeg fikk den jo tilsendt först, problemet er at den ikke virket og med jevnlige henvendelser i over et halvt aar er det tillatt aa ikke väre spesielt imponert over FB/AF/KL.

Jeg har ringt til FB et par ganger fra Europa og et par ganger fra USA. Etter å ha tastet inn FF# så har ventetiden vært 5-15 sekunder.
:up:

Originally posted by Dag Viking

Jeg har ringt til FB et par ganger fra Europa og et par ganger fra USA. Etter å ha tastet inn FF# så har ventetiden vært 5-15 sekunder.
:up:

Heldiggris:)

Back