Er vel bare snakk om selve tårnene, så burde ikke bli altfor ille, ihvertfall ikke sammenlignet med fulle reklame-broer. Hvis dette bidrar til å bringe inn mer penger i kassen, hvorfor ikke?
Så får vi se om dette også sprer seg til resten av landet.
Etter mitt syn så er ikke det noe stort tap utseendemessig for flyplasser som SVG og BGO, container-gatene man finner her kan i utgangspunktet ikke bli tristere. Å dekke store deler av gatene på f.eks. OSL og TRD ville derimot ikke blitt noe særlig pent syn.
De nye gatene på Sola er vel ikke container-gater?
Trudde av overskriften at denne tråden var om Gardermoen
Akkurat Sola har jo hatt Statoil gates også. Nå husker jeg ikke akkurat når de rullet ut sittegruppen med videovegg, men den sto vel der nesten helt fram til årets ONS.
View attachment 33540
Her er et bilde jeg tok av den nye reklamen da jeg gikk av flyet i dag. Lover ikke bra!
View attachment 33540
Her er et bilde jeg tok av den nye reklamen da jeg gikk av flyet i dag. Lover ikke bra!
...og dette, sammenlignet med hva du har på 55 TV-kanaler, på busser, noen radio-kanaler, alle mulige bygg og andre billboards rundtom er et problem?
-A
...og dette, sammenlignet med hva du har på 55 TV-kanaler, på busser, noen radio-kanaler, alle mulige bygg og andre billboards rundtom er et problem?
-A
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.