SE-DBW has landed ! Jag tycker den är fantastisk. Men, (alltid ett men...) jag tycker tail logo är liiite för stor och flaggorna på motorn sitter för tätt.
Er muligens enig med deg at flaggene kan hende sitter litt tett, men som du sikkert husker så var "left tail logo" veldig stor på -9'ern ! Sovereign modellen hadde altfor liten tail logo til sammenligning..
Mine kom idag. En artig detalj: hvit halekon på SE-DDT, i motsetning til Sovereign-modellen hvor den er blank som resten av kroppen![]()
eztoys selger dem for USD 30.99 og 31.99 .. det er litt billigere enn andre jeg har sett. Frakt og eventuell toll (hoeres ut som det er litt bingo) kommer i tillegg ..
http://www.eztoyz.com/cgi-bin/cart/...od=phrase&begin=0&display=5&price=&merchant=0
Når jeg har fått noe fra Eztoys, har det alltid blitt en tollavgift på pakken. Jetcollectors og Arilne Replicas er flinkere til å markere som "gifts".
Nå er begge disse i salg på Ebay med 1time og 5 min igjen (dvs at auksjonen avgjøres fredag kvel etter kl 21:30 norsk tid) ingen av dem har bud enda, og de ligger på USD 32.95 for SE-DBW og 33.95 for SE-DDT. Selgeren vil ha USD 12 for shipping to Norway, og kjøper man begge, blir det neppe mye mer enn det.
My bad, du har nok rett i at venstre halelogo er litt for stor. Dog vil jeg hevde at denne er
bedre enn tilfellet var med Sovereign der begge sider av halelogoen er for små....
Det skulle vel strengt tatt også stått "Super" foran DC-9 i halen, siden dette er en -41 versjon. Men det er mulig at dette ble for smått for den som lagde dekalene.
Espen
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.