Nå er det tid å samle miles i OW

A-380

ScanFlyer Silver
Nå er det tid å samle miles i OW

Det nærmer seg årets langreisetur, og selv om de lange flyturene er DM billett :D , så blir det en del småflighter med Oneworld.

Har bl.a Cathay BKK-HKG-MNL-HKG-BKK i business, og de er jo allerede i OW

Det blir også Srilankan Airlines BKK-CMB-MLE-CMB-BKK i business, og har jeg forstått det rett så skal de inn i OW?

Så hvor kan det være best å samle opp de få poengene jeg får. Er bosatt i Stavanger, så British Airlines er jo det som er "nærmest"

Re: Nå er det tid å samle miles i OW

Er bosatt i Stavanger, så British Airlines er jo det som er "nærmest"

Aldri hørt om British Airlines. British Airways derimot ;)

Tror ikke det er et dumt valg om du bor i Stavanger, nei. Bare vær obs på kravet om et visst antall flighter med BA for å rykke opp på statusstigen. Jeg aner ikke poengene du får på CX-turen din, men det er vel to BA-flighter for å få bronse, og fire for å få sølv (i tillegg til Tier Points selvsagt ).

Aldri hørt om British Airlines. British Airways derimot ;)

Tror ikke det er et dumt valg om du bor i Stavanger, nei. Bare vær obs på kravet om et visst antall flighter med BA for å rykke opp på statusstigen. Jeg aner ikke poengene du får på CX-turen din, men det er vel to BA-flighter for å få bronse, og fire for å få sølv (i tillegg til Tier Points selvsagt ).

Haha, gikk litt i sull med lines og ways der ja :old

Det blir også Srilankan Airlines BKK-CMB-MLE-CMB-BKK i business, og har jeg forstått det rett så skal de inn i OW?
Ja, men du er for tidlig ute, de blir ikke medlem før i november. Så vidt jeg kan se er det kun mulig å kreditere miles til Etihad og Srilankan sitt program nå.

Hvor mye måtte du ut med for Cathay-flightene? Det er virkelig et selskap jeg kunne ha tenkt meg å prøve i C/F.

Ja, men du er for tidlig ute, de blir ikke medlem før i november. Så vidt jeg kan se er det kun mulig å kreditere miles til Etihad og Srilankan sitt program nå.

Hvor mye måtte du ut med for Cathay-flightene? Det er virkelig et selskap jeg kunne ha tenkt meg å prøve i C/F.

Den ny short haul C hos Cathay er fenomenal. Prøvde det for en drøy uke siden. Prisene er ikke så gale i Asia heller. Billigere enn C i Europa.

Betalte rett rundt 5000 NOK for BKK-HKG-MNL t/r. Heller CX med stopp enn TG direkte

Back