Nå blir det onsdag

Re: Nå blir det onsdag

God kveld fra Atlanta. Vi kom oss frem til Buckhead i kveld etter en strafferunde på et outlet utenfor byen. Var vel strengt tatt jeg som fant kupp med nye goretex joggesko jeg tenker å pigge og shorts med iphonelomme på rumpa. Fikk også med meg tre Brook’s Brother skjorter jeg faktisk trente.

Vi fikk også med oss Tennesee som en bonus. Rakk også BBQ i Ashville. Var vi langt fra Ln-MOW?

Bor på Embassy suites Buckhead som virker riktig så bra. Fikk til og med sen utsjekk til 14.00. Skal over til nabohotellet i morgen (Intercontinental), men hadde vi hvisst at dette er helt ok (rom i 13 etg), hadde vi nok gått for dette neste natt også.

Litt usiker på planer for dagen. Forslag mottas. I morgen blir det Coca Cola World.

Nyt dagen!

I tillegg til hva MOW sier, Georgia Aquarium er fantastisk!

Ankommet Helsingborg og nydelige 22 grader…så da blir den første påskeaperolen inntatt utendørs…om noen minutter. Fått sett og lekt meg med både nye Alfa Romeo Junior og Fiat Grande Panda hos en herlig forhandler her i byen…Bypåske er rett og slett best:-)

En liten oppdatering på gårsdagens restaurantsonderinger. Av de fire forslagene så var én påskestengt, én hadde kun ledig bord kl 22 (onsdag) og 21:30 (torsdag) og de to andre var fullbooket begge dager… Så da har man nok en gang erfart at det lønner seg med litt planlegging[emoji846] Men vi hadde en veldig god sjømatmiddag på «Den gamle och havet», hyggelig liten restaurant og sympatisk priset. Og bra engelsk pub i nærheten også; Churchill Arms. Så får vi se hva vi ender opp med i kveld.

Back