N-3PB's nyeste modeller.

N-3PB

ScanFlyer Gold
Siste modeller som ankom er SAS A330 i dagens farger, dermed har jeg alle tre i den serien......endelig.

En 737-200 i DAN AIR farger kom i går, denne modellen syens jeg var knakende fin og bringer frem gamle minner fra BGO.

Yngve

Attachments

• DSC_2607.jpg
    DSC_2607.jpg
    40.8 KB · Views: 217
  • DSC_2605.jpg
    DSC_2605.jpg
    41.6 KB · Views: 215
En 737-200 i DAN AIR farger kom i går, denne modellen syens jeg var knakende fin og bringer frem gamle minner fra BGO.

Yngve

Den modellen er en av mine favoritter, og den er full av minner for meg også. Mer Dan-Air please.....

Hyggelig dere likte dem :)

Ebay formoder jeg?

Riktig det, begge ble innkjøpt fra USA.

Harald, kommer nok flere Dan-Air, men det blir nok ikke før til neste år. Nå får jeg bruke penger på andre en meg selv :D
Skal ha tak i Bac 1-11 fra Dan-Air.

Yngve

Harald, kommer nok flere Dan-Air, men det blir nok ikke før til neste år. Nå får jeg bruke penger på andre en meg selv :D
Skal ha tak i Bac 1-11 fra Dan-Air.
Yngve

Er ikke helt sikker, men der er flere BAC 1-11 modeller tror jeg, samt en Comet 4 eller to, en 707, 727-100, og 727-200 alt i 1/400.

Her er noen som vi mangler i Diecast: 733/4, A300, BAe146-100/300, HS 748, Viscount, og mange av disse hadde jo en del forskjellige farger, så der er mange muligheter her ja.

Jeg tar alle, takk.

men der er flere BAC 1-11 modeller tror jeg

Stemmer det. Mener det er en med hvit hale og en med rød hale, tror nok en slik blir den neste Dan Air modellen.......men ikke før neste år, går med vilje ikke innom Ebay nå :D

Er det jeg som ser syner eller har A330 for mange hjul?

Synet virker helt OK!! Hadde glemt å ta av det 4. hjulsettet som disse modellene kommer med, nå er det fixet. Går ut fra de bruker den samme kroppen til A340 og de har vel 4 hjulsett??

Yngve

Synet virker helt OK!! Hadde glemt å ta av det 4. hjulsettet som disse modellene kommer med, nå er det fixet. Går ut fra de bruker den samme kroppen til A340 og de har vel 4 hjulsett??

Yngve

Jo de har de, bortsett fra Schabak A340 modellen min som har 3 :8:

Siden vi snakket om A340, denne er hentet frem for å pynte til jul. Kjøpte den for mange måneder siden, men den ble først tatt frem i går.

Yngve

Attachments

• 095.jpg
    095.jpg
    35.4 KB · Views: 59
  • 097.jpg
    097.jpg
    33.3 KB · Views: 60
Back