MYTravel A332

Airbus 330

ScanFlyer Dusty
Medlem
Da er neste A332 fra MYTravel ferdig hos lakkereren, reg G-MDBD.

http://www.airliners.net/open.file/810410/M/

Det nærmer seg A333 med nye farger.......... :devot:

Airbus 330. :)

Dette er og blir bra ja :)... skikkelig "syden" farger :)

Ser frem til A333 maskinene blir malt også ja !!

Originally posted by LN-OSS
Dette er og blir bra ja :)... skikkelig "syden" farger :)

Ser frem til A333 maskinene blir malt også ja !!

Helt klart, de TRENGER ny maling nå.
Så jo skikkelig herpa ut når de kom tilbake igjen fra Garuda nå i slutten på Februar.
Men kan se ut som om de er blitt vasket siden de kom hjem da, så sånn ut sist jeg var på OSL.

Airbus 330.:)

Er visstnok ikke bare utvendig de trenger en liten shinings etter hva jeg har hørt.

Selv om jeg ikke er noen fan av denne desigen er den mye mye bedre enn den forrige!

A333 OY-VKG ble observert i Zürich i går i nye farger. OSL-spotters look out! :up:

Originally posted by Blubird
A333 OY-VKG ble observert i Zürich i går i nye farger. OSL-spotters look out! :up:

Skal ha den på lista :)

Er litt vanskelig å komme fram til vollen nå, sist jeg prøvde var det en vanstand på ca 1 meter sørpe der :P

Originally posted by Blubird

Olalalala, da er det bare å krysse fingra for at det er OY-VKG som er på OSL på Lørdag når jeg skal til OSL for å spotte litt.

Originally posted by LN-OSS
OY-VKG har vært på ZRH siden 11 Mars :)

Dette bare må bli bra ja !!

Den har vel også hatt D-sjekken der med det samme mener jeg å ha hørt?

Det har vel ligget i kortene helt siden Premiair gikk over til MyTravel, at flyene først skulle males om ved D-sjekk. Da blir jo fly malt på nytt uansett.

Nå kan vi glede oss til noe stort med friske farger :spin:

Noen som vet hva Mytravel gjør med A333 til vinteren da de 3 maskinene skal leies ut til Garuda igjen, tenker da på hva som skjer når Garuda stickers skal på flykroppen.
Passer vel ikke helt på den liveryen som kommer på A333 nå akkurat.

Leste på airliners.net at OY-VKG leies ut til MyTravel UK hele sommeren jeg... Litt synd, da ser vi ikke den på OSL i sommer..hvis dette stemmer da???

Læste lige at OY-VKH flyver fra ARN til ZRH i morgen tidlig som VKG9997. Den ska vel også males om ligesom VKG...nogen som har mere info ?

Garuda er vel ellers kjent for å ikke tenke så mye på om det matcher før de setter sin logo på innleide fly!!

Originally posted by EKCH
Læste lige at OY-VKH flyver fra ARN til ZRH i morgen tidlig som VKG9997. Den ska vel også males om ligesom VKG...nogen som har mere info ?

Det stemmer sikkert !!.... den 11 mars dro OY-VKG med akkurat samme rute nr også fra ARN :)... Så da er det nok OY-VKH sin tur nå !!!... Dette bare må bli bra :cheers:

Back