• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

MYTravel A332

Og neste A332 med reg: G-MLJL er også blitt ferdig hos lakkereren, se her:

http://www.jetphotos.net/viewphoto.php?id=448039

Kilde: jetphotos.net

Airbus 330.:)

Nå går det unna her:up:
 
Og G-MLJL ble benyttet på første tur etter tsunamien fra Oslo til Phuket den 3. februar.
G-MLJL.jpg

Jeg synes ikke den virket så sliten som våre kjente danske ekemplarer
 
Britene har aldri latt noen av sine fly bli så møkkete som skrekkeksemplene til MYT Airways. La oss håpe danskenes vaner forsvinner med den gamle lakken.
 
Vi kan jo håpe på det nå som de blir lakkert på nytt igjen.
Men er de Skandinaviske flyene til MYT lengre i lufta enn sine kolleger i England siden de Engelske flyene er renere?

Airbus 330.:)
 
Back
Top